Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Lokomotywa ET22-304

<< < (10/15) > >>

Akvin:

--- Cytuj ---Heh, szkoda ze nie zrobisz zupelnie nowych manometrow (fototekstury jakies) itd.
--- Koniec cytatu ---


Myślałem o tym już dawno temu. Może jak sie trafi jakaś dobra fotka w necie to coś z tego wyniknie.


--- Cytuj ---Nienajgorzej. Napisz na jakiej zasadzie to zrobiłeś, a jeśli będzie tak jak myśle to pomoge Tobie zrobić tak żeby bardziej realistycznie to wyglądało i działało tylko wtedy kiedy będzie miało działać a nie cały czas
--- Koniec cytatu ---


To zwykłe selfillum. Podobno nie da się go podłączyć pod żaden przełącznik. Ale otwarty jestem na wszelkie propozycje... i z góry dziękuję...

ZT-POZNAN:
Da się da. Wystarczy polożyć na manometry itp. jakiś plane, na którego nałozona będzie tekstura podświetlenia połączyć wszystko w 1 całość o wspólnej nazwie i podpisac odpowiednio klawisz aktywacji. Nieiwem czy dasz rade zrobić to w notatniku, chyba że posiadasz model kabiny...

Akvin:

--- Cytuj ---Da się da. Wystarczy polożyć na manometry itp. jakiś plane, na którego nałozona będzie tekstura podświetlenia połączyć wszystko w 1 całość o wspólnej nazwie i podpisac odpowiednio klawisz aktywacji. Nieiwem czy dasz rade zrobić to w notatniku, chyba że posiadasz model kabiny...
--- Koniec cytatu ---


W taki sposób jak mówisz robi chyba światła youBy. Było już też pytanie:


--- Cytuj ---zbych napisał:   

W pliku mmd.> znalazłem taki wpis;...
//oswietlenie wnetrza
i-universal3: lampka
universal3: SW-osw-kabiny rot -0.2 0 0.2..
Znaczy że w nowym Exe.. można by było przypisać je do klawiszy,[ ;i: ]..

--- Koniec cytatu ---
   
i Oli_EU odpisał że:

--- Cytuj ---
Problem polega na tym, że ta wersja exe ( ściągnięta z działu Devs ) nie obsługuje tego: -universal3: lampka . Dlatego oświetlenie działa cały czas.
--- Koniec cytatu ---


Pozatym... poszczególne elementy są osobno niestety. Nie mam też kabiny w 3dmaxie jak zresztą żadnego modelu.

youBy:
ja mam wszystko podpęete jako jeden obiekt, hasler i manometry, ale muszę się wziąć za poprawę, bo to strasznie wygląda. wszsystko oczywiście w notatniku zrobione

Akvin:
Witam...
Dostępny jest już upgrade dla ET22-304 do wersji 2.0 .



Link znajduje się w pierwszym poście wątku. Tak jak poprzednio archiwum należy rozpakować do głównego katalogu MaSzyny. W porównaniu do poprzedniej wersji nastąpiły zmiany zarówno w teksturowaniu jak i w elementach 3D.  Co prawda wszystko nadal opiera się na starym modelu, jednak dzięki pracy Profety, uległ on uszczegółowieniu. Powstało również „kombinowane” oświetlenie wskaźników w kabinie, oraz nowy sygnał dźwiękowy. Szerszy opis znajduje się w zaktualizowanym ReadMe (katalog ET22R).
Uwaga chodzi poprawnie pod "nowym" exe
Wszelkie uwagi jak zwykle mile widziane.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod