Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój

<< < (45/46) > >>

Hirek:
Lekki overhaul modernDimmera

https://eu07.pl/userfiles/24886/eu07-x64_2025-07-15_13f7551b.zip

Szczegóły:
Teraz przełącznik od przyciemnienia reflektorów może mieć ile się chce pozycji (no tak naprawde 2 147 483 647 pozycji), kazda pozycja moze miec zdefiniowane rozne ustawienia - czy pozycja wygasza reflektory calkowicie, czy sa przyciemnione i czy uzywac dlugich zamiast krotkich. Liste definiujemy tak:

--- Kod: ---DimmerList: Size=5 Cycle=no DefaultPos=3
yes no no
yes yes no
no no yes // ta bedzie sie odpalac jako domyslna
no yes no
no no no
endDimmerList
--- Koniec kodu ---

Size - ilosc pozycji przełącznika
Cycle - czy przełącznik może przeskakiwać z ostatniej pozycji do pierwwszej i z pierwszej do ostatniej (w przypadku obrotowych)
DefaultPos - domyslna pozycja pstryka przy załadowaniu
W kazdej linijce parametry to kolejno
- czy na danej pozycji używać świateł długich
- czy na danej pozycji reflektory mają być przyciemnione (działa dla długich i krótkich)
- czy dana pozycja wyłącza reflektory

wpis "yes yes no" da nam w efekcie długie światla przyciemnione, a "no no no" zwykłe nieprzyciemnione.

Dodałem informację o tym na wiki. Pozbyliśmy się wpisu ModernDimmerOffPosition ponieważ teraz pozycję off definiujemy w tabelce.

ShadowQuasar:
Cześć,
Podczas próby uruchomienia symulatora z twoim exe gra się crashuje.
W załączniku przesyłam logi – może pomogą zidentyfikować problem.

Hirek:
Doślij plik crash .dmp

Hirek:
https://eu07.pl/userfiles/24886/eu07-x64_2025-07-23_c98227a2.zip

- Poprawka jednego drobnego błędu z systemem załączania baterii przyciskiem, który trzeba trzymać
- Dodanie timera do logu (odliczanie czasu względem momentu uruchomienia symulatora)
- Błędy w konsoli są teraz wyróżnione na biało z czerwonym tłem
- Przełączenie się na subsystem console - uruchomienie symulatora ręcznie z cmd nie będzie teraz tworzyć nowego okna konsoli
- Poprawienie zarządzania dostępem do stosu logu

DieselPower:
Do obsługi lowpoly przydałoby się dodać submodele o nazwie np. conductorxx pojawiające się w zależności od rodzaju rozkładu niezależnie od liczby pasażerów.

Chodzi o oto, aby drużyna nam nie wysiadała na pierwszym lepszym postoju. Dodatkowo załoga mogłaby np. w EZT/SZT zmieniać miejsca w zależności od kierunku jazdy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod