Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój

<< < (34/46) > >>

Hirek:
Na razie jedyna opcja sterowania to programator. Zastanawiam się jak ewentualnie ten system przerobić (definicje w fiz i mmd) aby być w stanie mi obsłużyć podwójne przełączniki, różne tryby itp. Prawdopodobnie skończy się na dwóch tabelkach w fiz.

Hirek:
Info: do kwietnia/maja prace nad srexe mogą zaliczyć significant spowolnienie rozwoju. Wszystko na rzecz tajnego/poufnego exe dx12/vk.

Prezydent Opacity:
Moja propozycja szczególnie do pojazdów z wózkami jacobsa. Mianowicie rozdzielenie odległości osi obrotu wózka normalnego i jacobsa od środka pojazdu tak żeby pojazd na ostrych łukach nie wyglądał jak by był wykolejony. Bo teraz np. w impulsie wózek pod kabiną jest nie ruchomy a jak się go zrobi ruchomym to skręca tak że pojazd jeszcze bardziej wygląda jak wykolejony. 

lolleker:
Nie wiem jakby to było w praktyce, ale ja bym chętnie zobaczył folder mods, bo naprzykład instaluje się nowa wersje lub reinstall, to nie wszystko co się dodało da się spamiętać a taki folder by ten problem wyeliminował.

Pan_Pomidor:
taka drobna propozycja ode mnie: krople deszczu na szybach i ich przesuwanie się podczas jazdy :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod