Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Potrzebny tester maksymalnych prędkości EU07
AIR:
--- Cytat: "Radkos07
Kojarzę to,bo bym się kiedyś "przejechał". Mianowicie przy siedmiu wagonach i ruszaniu ze stacji, dając na 5-6 pozycję od razu, szcześliwie o mało co nie wybiło mi nadmiaru.
quote ---
ja widziałem na filmiku ("Otłoczyn"), że mechanik ruszając po zaskoczeniu 1 pozycji dał odrazu następne ok10 i wcale nadmiarowego mu nie wybiło. Czy to zależy od egzemplarza? czy aż takie różnice mogą być?
--- Koniec cytatu ---
youBy:
--- Cytat: "AIR" ---ja widziałem na filmiku ("Otłoczyn"), że mechanik ruszając po zaskoczeniu 1 pozycji dał odrazu następne ok10 i wcale nadmiarowego mu nie wybiło. Czy to zależy od egzemplarza? czy aż takie różnice mogą być?
--- Koniec cytatu ---
hmm, może miał włączony wysoki rozruch? a poza tym, to lok mógł nie mieć za dużego obciążenia i ruszył odpowiednio szybko. ale filmu nie widzialem i okoliczności tego zdarzenia nie znam
Wojtek M:
--- Cytat: "Driver24" ---
--- Cytuj ---
Wiec na to wygląda ze nie siedziales w "7" (chyba ze na postoju w dniach otwartych, lub skansenie) skoro twierdzisz ze szybciej jak 20km/h na 4 nie pojedzie.
A zapewjniam Cie ze pojedzie i to nawet ponad 40km/h.
--- Koniec cytatu ---
ROTFL
Zapewniam Cię, że nie tylko w skansenie przy drzwiach otwartych :)
Co do prędkości to jak już ktoś wcześniej wspomniał głównie zależy to od egzemplarza. Po za tym jak pewnie zauważyłeś (tylko czy przy wyłączonej maszynie w skansenie jest to możliwe?) na 4 pozycji te 400A to osiągniesz przy "dociskaniu do składu". Jak jedziesz 20 kmh to wskazania amperomierza "trochę" niższe są niź te Twoje 400A ;)
Ktoś tu też wspomniał, że przy małej prędkości majster zakręcił tak 10 pozycji od razu. Jest to możliwe bez problemu. O ile maszyna nie zaroluje i nadmiar nie puści. Na 22 (tymi najcześciej jeżdżę) bez problemu po złapaniu 1 pozycji dajesz 6 potem 12. Trzeba tylko dobrze ułożyć sygnały końca pociągu, upić kawę i położyć bokiem butelki z wodą. No ale w skansenie tego się nie dowiesz :)
No i dodam, że napisałem coś takiego:
Przypuszczam, że na 4 do 20 kmh max. Cały czas bedzie miał tendencję do rozpędzania, ale czekanie to wieczność. Nikt tak nie jeździ.
Masz problemy z interpretacją tekstu?
Dodano po 1 godzinach 4 minutach:
--- Cytat: "youBy" ---
--- Cytat: "AIR" ---ja widziałem na filmiku ("Otłoczyn"), że mechanik ruszając po zaskoczeniu 1 pozycji dał odrazu następne ok10 i wcale nadmiarowego mu nie wybiło. Czy to zależy od egzemplarza? czy aż takie różnice mogą być?
--- Koniec cytatu ---
hmm, może miał włączony wysoki rozruch? a poza tym, to lok mógł nie mieć za dużego obciążenia i ruszył odpowiednio szybko. ale filmu nie widzialem i okoliczności tego zdarzenia nie znam
--- Koniec cytatu ---
Z krótkim pośpiechem można tak zrobić, ale są wtedy nieprzyjemne szarpania. Na bruttach coś takiego jest niedopuszczalne. Na pewno nie obeszło by się bez konsekwencji w postaci zarolowania, wybicia przekaźnika nadmiarowego lub nie daj boże poszarpania składu. Tak można się bawić tylko jadąc luzem. No ale wszystkie wariacje wychodzą na taśmie. A zarolowanie to natychmiastowa krecha tak pod 50 kmh :)
Kilkanaście takich krech, do tego raporty w książce elektrowozu o uszkodzeniach i płaskich kołach i idziesz na wagonówkę ;)
--- Koniec cytatu ---
Radkos07:
--- Cytat: "AIR" ---ja widziałem na filmiku ("Otłoczyn"), że mechanik ruszając po zaskoczeniu 1 pozycji dał odrazu następne ok10 i wcale nadmiarowego mu nie wybiło.
--- Koniec cytatu ---
A co to była za maszyna? Może EP07? Wówczas to bardzo prawdopodobne, bo w EP07 jeździ się na 600A, gdyż te maszyny są mułowate. Osobiście nie przepadam za tymi maszynami.
AIR:
nie wiem czy EP czy EU, ale napewno nie był to luzak ani lekkiego składu też nie miał bo wolno się rozpędzał.
Dodano po 11 godzinach 44 minutach:
--- Cytat: "youBy" ---hmm, może miał włączony wysoki rozruch?
--- Koniec cytatu ---
raczej nie bo by lampka na pulpicie się świeciła. Tak odbiegając od tematu kiedy i po co stosuje się wysoki rozruch??
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej