Autor Wątek:  Konwersja T3D do E3D  (Przeczytany 873 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KoichiFirst

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 33
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Konwersja T3D do E3D
« dnia: 14 Listopada 2023, 09:28:18 »
Jak konwertować T3D do E3D?

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 230
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 609
Odp: Konwersja T3D do E3D
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Listopada 2023, 09:29:20 »
Nie musisz. Pliki na repozytorium są docelowo w formacie t3d, a e3d powstaje automatycznie przy kompilowaniu paczki całościowej.
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 339
Odp: Konwersja T3D do E3D
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Listopada 2023, 09:37:05 »
Ale po co? Zapis modeli w formacie E3D zrobiłem po to, by były one wczytywane szybciej, od razu do struktur gotowych do wyświetlania oraz aby nie były liczone wektory normalne każdorazowo podczas wczytywania. Nie wiem, jak jest teraz, bo ktoś coś pozmieniał i nie widziałem dyskusji z argumentacją, co miałoby być zmienione i po co. Być może takie dyskusje miały miejsce na czacie i ślad po nich zaginął? Moje założenie było takie, że modele się robi w formacie T3D, a gdy po jakimś czasie powstaje wersja finalna i nie ma potrzeby ich poprawiać, to dane wczytane z T3D są zapisywane jako E3D i potem z takiej postaci wczytywane.

Tak się zastanawiam, ale chyba też chciałem zrobić wczytywanie modeli z formatu 3DS...
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni