Autor Wątek:  Kropeczki w Rainstedzie  (Przeczytany 1568 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KoichiFirst

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 33
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Kropeczki w Rainstedzie
« dnia: 27 Października 2023, 16:27:00 »
Jak w Rainstedzie stworzyć różowe kropeczki bez importowania NMT-100 dla generowania terenu? To podczas budowy scenerii fikcyjnej.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 339
Odp: Kropeczki w Rainstedzie
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Listopada 2023, 10:25:02 »
Najprościej stworzyć plik ze współrzędnymi w formacie podobnym do tekstowego zapisu NMT i zaimportować jak NMT.

Druga opcja, to stworzyć teren w programie 3D, zapisać to następnie jako trójkąty w formacie SCN i następnie przekonwertować ten SCN do RSF i dokleić do RSF z torami. W tym przypadku w RSF będą od razu trójkąty. Można je usunąć w miejscach, gdzie tory mają być zszyte z terenem, podobnie jak to wygląda w Wyczerpy.RSF.

Można też dodać jakiś obiekt punktowy i następnie zmienić warstwę ogólną z obiektów punktowych (np. 0xA) na punkty wysokościowe (0x1). Obecnie można wybrać warstwę z listy, po otwarciu okienka przyciskiem [??], ale nie dotyczy to zmiany warstwy ogólnej. Współrzędne punktu są zapisane jako P[1] w tabelce współrzędnych, pozostałe kolumny tabelki są ignorowane.
« Ostatnia zmiana: 03 Listopada 2023, 10:26:13 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni