Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...

<< < (6/6)

Marian W:
Kolejna propozycja:
fajnie by było żeby było też bardziej realistyczniej. O co mi chodzi, o to żeby była raz stacja przelotowa (z jednym dodatkowym torem) a raz P.O..
Tak by było ciekawiej.

bohunIC:
pracuje nad wszystkim! odkryłem pewna zaleznosc mianowicie! po wstawieniu stalowych slupów trakcyjnych sts spad FPS i to około 10fps jak wstawimy dzieło Bizona czyli Lps wysiegnik na czubku słupa spada o około 20 FPS w dół... taka jazda że masakra! wywaliłem wszystkie te nieszczesne wpisy i.... z 15FPS zrobiło się 50 do 60 na trasie a 25Fps na stacjach węzłowych! niewieżycie sprawdzcie sami teren jest w 40% ukończony sa ograniczenia predkości ciasne łuki mijanki! za eventy biore sie na koncu pozdro! podesle zara screena z terenu

to tylko screen na szybko! teren bedzie inny! chcialem jedynie pokazac koncepcje zagospodarowania terenu przy szlaku

eu07_304:
Tetopole to są dobrze zrobione (szer. i wys.) ale coś ten teren taki jakiś... rozciągnięty :/. Nie dało by się tego zredukować?

Cesky Kretek:

--- Cytat: "EU7_304" ---ale coś ten teren taki jakiś... rozciągnięty :/. Nie dało by się tego zredukować?
--- Koniec cytatu ---

A może to celowe ? Nawet ładnie to wygląda. Lepiej niż sciaśniona na 10x10 pikseli tekstura :)

Piotrek:

--- Cytat: "vampirek1" ---
--- Cytat: "EU7_304" ---ale coś ten teren taki jakiś... rozciągnięty :/. Nie dało by się tego zredukować?
--- Koniec cytatu ---

A może to celowe ? Nawet ładnie to wygląda. Lepiej niż sciaśniona na 10x10 pikseli tekstura :)
--- Koniec cytatu ---


Jesli tekstura cały czas będzie rozciągnięta wzdłuż torów, to wtedy jest fajny efekt podczas szybszej jazdy (wygląda, jakby się teren rozmazywał).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod