Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Przeliczenie Linii 053 na rzeczywistą trasę
JAN21:
Tak tylko mówię, jak to mam w zwyczaju gdy ktoś zaczyna temat ruszania lumpów :) W kontekście listy - może tam nic nie przybyło, ale Na Warsztat sporo nowości zawitało - Bieszczady, (nowa) Linia 61, Jeziorka, Zakopianka czy Projekt Podlasie. Może i nie są dokończone, ale standardem i jakością wykonania przebijają większość, jak nie wszystkie, wymienione w dokumentacji, więc moim zdaniem można je traktować jakby znajdowały się na tej liście, tym bardziej, że niektóre z nich są publicznie dostępne do pobrania :P
Ra:
Ja niedawno dostałem bardzo szczegółową listę, co by trzeba było na Linii 053 poprawić (z komentarzem mniej więcej "sam bym poprawił, ale nie umiem"). Wiele z nich mógłbym nawet szybko zrealizować, tylko że tory są poziomo, istnieje masa klonów i brak jest kontekstu dla ruchu... Ktoś inny zabrał się za wymianę dekoracji, więc coś się komuś chce z tym robić. Tylko proponuję, że jakby ten kawałek scenerii umieścić w realistycznym kontekście, to by może łatwiej było uporządkować kierunki tych zmian. Znajdzie się ktoś chętny do porównania tras, a potem do testowania zmian — pomogę zoptymalizować proces przeliczania. I mogę też przy okazji poprawić masę rzeczy, które dla mnie są trywialne. Nie będzie chętnych — mam odhaczony pomysł, że nie warto go realizować, bo to nikomu nie potrzebne. :D
mareczek:
Myślę, że z 90% czytających to forum by chciało zmian w sceneriach, tylko co mają napisać skoro ich tworzenie w Maszynie jest mówiąc łagodnie "skomplikowane"? "Tak, chcemy!"? Zaraz polecą bany za spam...
gravition:
Może i mój dorobek w tym symulatorze jest zerowy, ale napiszę to, co jest oczywiste i było poruszane już wielokrotnie wcześniej. Tak szczerze. Jak słyszę o jakichś algorytmach przeliczania, porównywania, kombinowania cudowania i nie wiadomo jakich "specjalnych czynności"... Dla mnie i wielu wielu innych użytkowników tego symulatora sprawa jest banalnie prosta: zamiast pakować taką ilość energii i wiedzy w pudrowanie trupa, czy nie lepiej jest po prostu zbudować od podstaw porządny, normalny edytor tras? Gwarantuję Wam, że mając do dyspozycji dobre narzędzie, symulator pękałby od nawału chętnych do budowania. A obecnie ich liczba jest bliska zeru, a wynika to tylko i wyłącznie z starego, skomplikowanego i absolutnie nieprzyjaznego dla userów edytora, którego umiejętność obsługi na rozsądnym poziomie ma może kilka osób. Tym sposobem mamy miliony skórek, coraz nowszy tabor, dobrą fizykę, coraz lepsze dźwięki, ale co z tego, skoro NIE MA GDZIE tym jeździć? Przemyślcie ten temat, bo to jest chyba jeden z największych hamulców tego symulatora blokującego go przed dalszym rozwojem.
matek123:
Z budowaniem tras mam prawie zerowe osiągnięcia. Ale po raz kolejny pada hasło "porządny, normalny edytor tras". Możesz podać jakiś przykład, który uważasz za porządny? Trawa po drugiej stronie płotu wydaje się bardziej zielona, ale jakoś w innych też nie widzę jakiegoś wysypu scenerii odwzorcowujących rzeczywistość.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej