Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Odświeżenie otoczenia linii 053.

<< < (13/19) > >>

matek123:
Co do stawu, to to już ingerencja w teren, co może być dość trudne dla kolegów.


--- Cytat: Artysta51 w 05 Marca 2023, 13:00:39 ---Może wie ktoś w jakiej kategorii są drogi?

--- Koniec cytatu ---
Co masz dokładnie na myśli? W którym pliku są wpisy dróg, czy co?

Turbokibel:
Proponuję jeszcze usunąć ze scenerii te brzydkie drzewa (i zastąpić ładniejszymi), za Tumlinem też wypadałoby usunąć, można usunąć albo poprzez odczytanie współrzędnych za pomocą kamery lub Rainsteda.

Artysta51:

--- Cytat: matek123 w 05 Marca 2023, 13:47:59 ---Co do stawu, to to już ingerencja w teren, co może być dość trudne dla kolegów.


--- Cytat: Artysta51 w 05 Marca 2023, 13:00:39 ---Może wie ktoś w jakiej kategorii są drogi?

--- Koniec cytatu ---
Co masz dokładnie na myśli? W którym pliku są wpisy dróg, czy co?

--- Koniec cytatu ---

Kolega wcześniej przysunął fajny pomysł o zrobieniu starego osiedla , chciałbym tam pociągnąć drogę żeby to nie wyglądało tak łyso

Joachimowicz:

--- Cytat: matek123 w 05 Marca 2023, 13:47:59 ---Co do stawu, to to już ingerencja w teren, co może być dość trudne dla kolegów.

--- Koniec cytatu ---

Bagno i tatarak. Nikt o zdrowych zmysłach nie postawiłby tam czegokolwiek. To nie są nawet przedmieścia. To jest międzytorze w lesie.

Artysta51:
Nikt nie mówił że to bagno , kilometr dalej już są zabudowania więc nie widzę problemu aby tu coś postawić .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod