Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Pomysły na rozwój exe

<< < (6/12) > >>

Darriio100:
Rozwinąć multiplayer, wszędzie w symmulatorach jest tylko nie w MaSZynie.

robert357:
Jak obstawiam limit świateł dynamicznych też podchodzi pod renderer?

Co do automatycznego rozwieszania drutów, to czy taki system nie ułatwiłby roboty w jakikolwiek sposób, chociażby na długich odcinkach?

matek123:

--- Cytat: Darriio100 w 30 Stycznia 2023, 18:54:42 ---Rozwinąć multiplayer, wszędzie w symmulatorach jest tylko nie w MaSZynie.

--- Koniec cytatu ---
Jest mało stabilna opcja pojeżdżenia ze znajomymi w trybie p2p. Multiplayera z serwerem nie przewidujemy.

jakubg1:

--- Cytat: Darriio100 w 30 Stycznia 2023, 18:54:42 ---Rozwinąć multiplayer, wszędzie w symmulatorach jest tylko nie w MaSZynie.

--- Koniec cytatu ---
W Trainzie też nie ma hehe
Zwiększenie stabilności multiplayera jest w planach.

JAN21:

--- Cytat: robert357 w 30 Stycznia 2023, 18:58:41 ---Jak obstawiam limit świateł dynamicznych też podchodzi pod renderer?
--- Koniec cytatu ---
Podobno da się ten limit zdjąć, ale przy obecnym renderze to się zemści ekstremalnie na wydajności.

--- Cytuj ---Co do automatycznego rozwieszania drutów, to czy taki system nie ułatwiłby roboty w jakikolwiek sposób, chociażby na długich odcinkach?

--- Koniec cytatu ---
Można pomyśleć nad automatycznym rozwieszaniem drutów po implementacji "typów sieci", gdy do narysowania druta będą potrzebne tylko współrzędne "łapek" trzymających kabelki, a reszta będzie określana w pliku definiującym typ sieci trakcyjnej.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod