Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania

<< < (41/47) > >>

Zigi3OO:

--- Cytat: szogun w 15 Kwietnia 2024, 20:10:50 ---
--- Cytat: HeroPie312 w 15 Kwietnia 2024, 14:52:48 ---Tym czasem w paczce nadal jest Voith, Kaczka, EU20. Lekkie niezdecydowanie.

--- Koniec cytatu ---
Te modele nie są balastem, są jakie są ALE SĄ. Idąc tym tokiem myślenia należy wywalić kabinę z sepsobusa itp. Generalnie, jak się patrzy po YT, zawsze znajdzie się jakiś odklejeniec który akurat tymi trupami się jara. BTW, 6dg też by trzeba skierować pod palnik bo to była pierwsza kabina która robiłem sam od podstaw, i w ogóle to jest szajs straszny.

--- Koniec cytatu ---

Dokładnie, nie ma żadnej wartości w kasowaniu modeli które działają.

A robienie liniowych misji na SM03 to jest inny poziom MaSzyny, polecam wszystkim 🫢

MaSzynek:
Czas na opinię o scenerii zawartej w nowej paczce 24.06.
To jest sceneria, której MaSzyna potrzebuje. Zawiera szczegóły, jakich w innych sceneriach nie było, chodzi mi głównie o modele osób pod sklepami, nad rzeką z kajakiem itp. Sprawia to wrażenie, jakby w tych wszystkich wsiach, przez które przejeżdżamy, naprawdę żyli ludzie. Nie będę się rozpisywał o tym, jak dobrze jest to wykonane, po prostu trzeba samemu się przejechać. Oczywiście jest kilka niedociągnięć i to na nich się skupię, żeby wiadomo było, co wg mnie można jeszcze poprawić.
Głównie w oczy rzuca się wchodzący w drogi i tory (najbardziej na stacji Komańcza i Zagórz oraz okolice) w kilkudziesięciu miejscach teren; teren wchodzi też nieestetycznie w peron na przystanku Czaszyn. Przy węźle w Zagórzu i Nowym Łupkowie widać dużo pustki, ponadto w sporej części scenerii przy torach trawa jest, a następnie po 5-10 metrach od torów całkowicie i nagle się urywa; lepiej byłoby stopniowo zmniejszać ilość trawy w zależności od odległości od torów. Na jednym przejeździe kolejowym w okolicach wsi Mokre Małopolskie nie ma drogi, a gdy są, dość często urywają się one zaraz za przejazdem. W okolicach węzła Rzepędź Drew-San drzewa rosną dosłownie w bocznym torze (być może miało to być po prostu stylizowane na tor opuszczony, nie wiem). Na wielu stacjach budynki są podpisane inną nazwą niż nazwa stacji (spotkałem m. in. Olkusz czy Białystok-Stadion). Spotkałem się też z brakiem tekstury na snopkach siana (screen) oraz na wózku (?) w tartaku znajdującym się w którymś miejscu (niestety nie pamiętam gdzie) przy torach (screena nie zdążyłem zrobić). Niektóre tekstury peronów (z tego co pamiętam Tarnawa Dolna i Osławica, jeden z nich na screenie) mają coś w rodzaju poszatkowanych cieni.
Na niektórych stacjach (jeśli można je tak nazwać) brakuje semaforów, choć to zapewne zamierzone, tak jak wysadzanie pasażerów na torze nieznajdującym się przy peronie (peron znajduje się przy innym torze i przy okazji ma zazwyczaj długość jednego wagonu). Wg mnie jest to jak najbardziej ok, ale wygląda to dla mnie dość niespotykanie; ciekawi mnie też wykonywanie manewrów na takich "stacjach" i ogólnie ten sposób wysadzania pasażerów i ogólnie funkcjonowanie takich "stacji" w rzeczywistości.
Z pozytywów przypominam sobie jeszcze smaczki w postaci kolejki wąskotorowej w Nowym Łupkowie, co dodaje fajnego klimatu i, co wywołało u mnie uśmiech i Rp1, mikoli na jednym z mostów.
Podsumowując, sceneria musi zostać oceniona 10/10, choć wiadomo, że nic na świecie nie może nie mieć chociażby malutkich, w skali całej świetnie wykonanej pracy, niedociągniątek, jak tutaj. Jadąc odniosłem też wrażenie, że autorzy zaczynali tworzenie otoczenia od Łupkowa i zbliżając się do Zagórza, coraz mniej im się chciało, gdyż właśnie w tamtych okolicach wspomnianych wcześniej niedociągniątek jest więcej.
Pozdrawiam tych, co w przeczytali do końca dość obszerną opinię zwykłego gracza tego symulatora,
MaSzynek.

P.S.
Moja konfiguracja komputera:
Procesor: Intel(R) Core(TM) i5-8400 CPU @ 2.80GHz
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti; wersja sterownika 31.0.15.3623
Pamięć RAM 16GB

Toprus:
Co do krzaków w torach, stawania nie przy peronie (względnie braku peronów), braku semaforów etc etc, proponowałbym wpierw zapoznać się z rzeczywistymi warunkami na tej linii (wszak istnieje ona naprawdę).
Perony są ziemne - a przynajmniej tak się nazywają - bo w rzeczywistości to tylko kawałek uklepanego gruntu koło toru.
"Stacje" bez semaforów to byłe stacje, teraz niepełniące funkcji posterunków ruchowych.
Drogi to najbardziej uciążliwa, monotonna i generalnie męcząca część dekorowania, dlatego jest ich najmniej. Zapraszamy do kontynuowania dzieła - wydana sceneria zawsze może mieć uzupełniane otoczenie w ciągu następnych paczek.
Brak tekstur na snopkach to prędzej problem braku plików w paczce lub ich niepoprawnego katalogowania, nie scenerii.
Niepasujące nazwy stacji wynikają z tego, że MaSzyna ma skończony katalog dostępnych modeli, a większość z nich nazwy posterunków mają wypisane na stałe.

Kermit:
Jakby ktos byl zainteresowany (khykhy) to mam modele budynkow z Tarnawy Dolnej i Nowego Lupkowa do zmapowania i pomalowania/oteksturowania.

matek123:
@MaSzynek co do snopków zajrzyj do wątku z problemami z paczki.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod