0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Max eksportuje tylko siatki w trybie editable mesh. Olej tego delanuaya, daj modyfikator triangulujący wbudowany (rozmiar <500m), skonwertuj do mesha i powinno przejść.
Jak nic nie pomoże to podeślij tutaj plik scenariusza to zobaczymy czy w ogóle się eksportują jakieś trójkąty terenu
Sprawdź w końcu to stare sbt i wyłącz generowanie na czas prac nad mapami, bo wyłysiejesz
Działa, normalnie teren ładuje. Sprawdź w końcu to stare sbt i wyłącz generowanie na czas prac nad mapami, bo wyłysiejesz (o ile masz owłosienie :D ).Inny problem, to eksport materiału w postaci wewnętrznego id maxa, a nie nazwy bitmapy. Ktoś ostatnio zgłaszał podobny problem, to nie znalazł przyczyny i rozwiązania, tylko przesiadł się na współczesnego 3dsa i nowsze skrypty.
Usuń stare sbt, i przy okazji najlepiej wyłącz sobie jego generowanie w *.ini, dopisując "file.binary.terrain no".
Czy usunąłeś plik z rozszerzeniem .sbt, w folderze scenery, o nazwie takiej samej jak scenariusz który próbujesz uruchomić?
Nie. Użyj najnowszej wersji 3DS Maxa jaką masz i skryptów stąd: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,5989.msg555981.html#msg555981
Cytat: JAN21 w 29 Maja 2022, 16:45:39Nie. Użyj najnowszej wersji 3DS Maxa jaką masz i skryptów stąd: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,5989.msg555981.html#msg555981Mam 3ds Max 2010. Trzeba użyć 3ds max 2015?
Do Blendera jeszcze nie ma ukończonych skryptów do scenerii.