Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Problemy z terenem i jej stworzeniem

<< < (4/7) > >>

Celuś:
Tak, w *ini. W dowolnym miejscu. Nie rozumiesz pojęcia "ciężki teren". Chodzi po prostu o złożoną siatkę, taką na przykład z danych NMT, bądź po prostu szczegółowo wymodelowany ręcznie teren - po prostu więcej niż kwadrat z 4 vertów.

FrozenBokytYT:

--- Cytat: Celuś w 29 Maja 2022, 13:35:11 ---Tak, w *ini

--- Koniec cytatu ---
Dokładnie, w "eu07.ini"?

matek123:
Tak, w eu07.ini.

FrozenBokytYT:

--- Cytat: Celuś w 29 Maja 2022, 12:36:31 --- Usuń stare sbt, i przy okazji najlepiej wyłącz sobie jego generowanie w *.ini, dopisując "file.binary.terrain no".

--- Koniec cytatu ---
Żadne rozwiązania w tym wątku nie działają. Dodam tam wersję 3ds Max'a i Maszyny, w której wystąpił ten problem
Wersja 3ds Max'a: 2010
Wersja Maszyny: 22.03

FrozenBokytYT:

--- Cytat: Celuś w 29 Maja 2022, 12:36:31 ---Domyślnie na podstawie terenu zapisanego w formacie *.scm tworzony jest plik binarny *.sbt, który umożliwia szybsze zaczytywanie scenerii (da się odczuć dopiero przy dużym i ciężkim terenie). Może się zdarzyć, że symulator korzysta cały czas ze starego sbt i nie utworzy sobie wtedy nowego a zatem nie pokaże Ci poprawionego/zmienionego terenu. Rozwiązanie podał Jan. Usuń stare sbt, i przy okazji najlepiej wyłącz sobie jego generowanie w *.ini, dopisując "file.binary.terrain no".

--- Koniec cytatu ---
Nie działa

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod