Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Problemy z terenem i jej stworzeniem
FrozenBokytYT:
Jak sprawdzić w końcu stare SBT i wyłączyć generowanie?
--- Cytat: Stele w 28 Maja 2022, 13:24:49 ---Sprawdź w końcu to stare sbt i wyłącz generowanie na czas prac nad mapami, bo wyłysiejesz
--- Koniec cytatu ---
Może, usunąć plik SBT lub usunąć całą zawartość tego SBT w notatniku Windows/notepadzie++?
Zamiast terenu po prostu jednolity kolor
https://eu07.pl/userfiles/29448/2022-05-28_16-49-46_5089248540811.png
Co robić?
JAN21:
--- Cytat: Stele w 28 Maja 2022, 13:24:49 ---Inny problem, to eksport materiału w postaci wewnętrznego id maxa, a nie nazwy bitmapy. Ktoś ostatnio zgłaszał podobny problem, to nie znalazł przyczyny i rozwiązania, tylko przesiadł się na współczesnego 3dsa i nowsze skrypty.
--- Koniec cytatu ---
FrozenBokytYT:
--- Cytat: Stele w 28 Maja 2022, 13:24:49 ---Sprawdź w końcu to stare sbt i wyłącz generowanie na czas prac nad mapami
--- Koniec cytatu ---
Można dokładnie?
Celuś:
Domyślnie na podstawie terenu zapisanego w formacie *.scm tworzony jest plik binarny *.sbt, który umożliwia szybsze zaczytywanie scenerii (da się odczuć dopiero przy dużym i ciężkim terenie). Może się zdarzyć, że symulator korzysta cały czas ze starego sbt i nie utworzy sobie wtedy nowego a zatem nie pokaże Ci poprawionego/zmienionego terenu. Rozwiązanie podał Jan. Usuń stare sbt, i przy okazji najlepiej wyłącz sobie jego generowanie w *.ini, dopisując "file.binary.terrain no".
FrozenBokytYT:
Czy można w poradniku stworzenia scenerii znaleźć takie, aby można stworzyć ciężki teren? Jeszcze pytanie: gdzie trzeba dopisać file.binary.terrain no? pod "include nazwa_pliku.scm end"?
--- Cytat: Celuś w 29 Maja 2022, 12:36:31 ---Usuń stare sbt, i przy okazji najlepiej wyłącz sobie jego generowanie w *.ini, dopisując "file.binary.terrain no".
--- Koniec cytatu ---
Gdzie pisać? na końcu czy na początku? I w jakim pliku *.ini?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej