Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Tworzenie płaszczyzn w 3ds
faelern:
--- Cytat: Stele w 10 Maja 2022, 21:32:54 ---Jaki plik zapiąłeś?
--- Koniec cytatu ---
grassdarkgreen1.dds
Ps. w tej konsoli przy uruchamianiu maszyny udało mi się zauważyć "failed to load..." i tutaj ten krzaczek z liter i cyfr, co było do przewidzenia ale może to jakaś wskazówka.
Stele:
No zalogowało, bo nie ma takiego pliku. :P Możesz w notatniku podmienić tą frazę na nazwę materiału, to wyświetli, bo uv wyeksportowało poprawnie. Pierwszy raz słyszę o takim błędzie. Max pewnie trzyma materiał/bitmapę pod takim adresem i dopiero przy eksporcie podstawia tam ludzką nazwę, a tu z jakiegoś powodu nie umiał. Spróbuj w nowym pliku jeszcze raz zdefiniować materiał i wyeksportować kawałek terenu. Może to jednorazowo coś mu się pogubiło w pliku.
JAN21:
Odezwij się do mnie na priv to podeślę Ci najnowsze skrypty które modyfikowałem na bieżąco pod swoje potrzeby i zgodność z najnowszym 3DS Maxem :)
matek123:
Jan, tylko on działa w dość wiekowym, bo 2010.
faelern:
Okej, udało się ogarnąć - prawdopodobnie broiły stare skrypty i jeszcze starszy 3ds. Ściągnąłem maxa 2018, skrypty od Jana i bangla. Dziękuję za pomoc!
Nawigacja
Idź do wersji pełnej