Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Początek prac nad scenerią "Bochnia"
KKMINT:
Dobry wieczór,
chciałem ogłosić, iż jutro moja drużyna rozpoczyna pracę nad scenerią Bochnia. De facto sceneria jest do pobrania na forum, ale jej wygląd jest tragiczny, a i kompletnie nie odwzorowywuje to mojej stacyjki. Ogólnie będziemy tworzyli cały odcinek l.k. 91 Kraków Główny- Tarnów (być może kiedyś będziemy przedłużali scenerię do Medyki, wtedy powstanie cała linia- a nie tylko jej część, a moim marzeniem, które raczej nie zostanie zrealizowanie jest przedłużenie scenerii ostatecznie do Węglińca, aby odwzorować całą magistralę E30.) Jednak jak już napisałem, na razie zaczynam od krótkiego odcinka Kraków Główny- Tarnów, lecz moim głównym obiektem zainteresowania będzie stacja Bochnia? Dlaczego? Otóż, rozpoczynając 7 rok życia w tym mieście (wcześniej mieszkałem na wsi) moim ulubionym miejscem jest stacja PKP- nie, nie dlatego, że jestem Miłośnikiem Kolei, choć gdyby nie to, na pewno by mnie to tak nie interesowało. Otóż, na stacji często stoją składy z blachą; nie tyle stoją, co kończą bieg. Potem natomiast bieg rozpoczynają próżniaki. Są w Bochni bowiem dwie huty stali: Stalprodukt S.A. oraz Rystal. Ta pierwsza jest zdecydowanie ciekawsza, jednak do obu prowadzą tory. Prędkości na nich są małe, na Rystal 10 km/h, na Stalprodukt 25 km/h, potem na terenie zakładu Rystalu 5 km/h, a na terenie Stalproduktu 15 km/h. Jeżdżą tam bardzo ciekawe lokomotywy, niestety większości nie ma w MaSzynie, jednak i tak można coś zrobić. Nie będę się nad tym więcej rozpisywał, jutro jak już wspominałem zaczynamy i mam nadzieję, że za kilka tygodni będę mógł wrzucić pierwsze screeny- zaczynamy od Krakowa Głównego, i przez nowo budowany przystanek Grzegórzki, Zabłocie, Płaszów, Prokocim, Bieżanów, Złocień, Kokotów, Węgrzce Wielkie, Podłęże, Staniątki, Szarów, Kłaj, Stanisławice, Cikowice do Bochni. Tam się zatrzymam na długo, jednak nie będzie to koniec. Planuję zrobić też blaszankę BTK Karpiel w Brzesku, wytwórnię podkładów w Bogumiłowicach oraz zakład Azotów w Mościcach i Tarnów Filię. Chętne osoby bardzo serdecznie zapraszamy do współpracy! Kontakt w wiadomości prywatnej. :)
JAN21:
Dwa pytania z mojej strony, zamierzacie to robić zgodnie ze sztuką czyli tory kładzione według map satelitarnych, profil pionowy ustalany według danych wysokościowych 1x1m, teren importowany również z tych danych, czy na Bolka oko, jako tako i wszystko płasko? Drugie pytanie, czy macie świadomość jak wielkim wyzwaniem jest Kraków? Wątpię, że macie jakieś większe doświadczenie przy tworzeniu tras więc może warto było by najpierw zrobić jakiś prostrzy odcinek, a nie porywać się od razu na coś czego nawet ja bym nie chciał się prędko tykać. Chyba że robicie to na płasko, na oko i bez dedykowanych modeli to nie było tematu. Nie zniechęcam, ale przemyślicie to sobie dokładniej. Do skończenia jest np. LK64 i LK1.
matek123:
Pożyjemy, zobaczymy zbędne posty wydzielam. Proszę nie pisać postów nic nie wnoszących do tematu.
pozdze:
Lata temu ktoś już chwalił się ułozonymi torami z tego odcinka o którym piszesz. Moze warto go poszukać.
barman_2000:
Chciałbym to zobaczyć, poruszam się pociągami po całym krakowskim węźle, odcinek przez Płaszów i Zabłocie jest bardzo skomplikowany jeżeli chodzi o układ torowy, obiekty inżynieryjne i ogólnie teren no ale kibicuję i czekam na jakieś efekty.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej