Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Zakręty na wzniesieniach

<< < (2/3) > >>

youBy:
tak, przynajmniej w teorii :). Tor (jakikolwiek) nie powinien mieć więcej niż 500m, bo występuje komunikat, a jak będzie dużo więcej, to będą błędy. A do flex'a chyba można spokojnie przypisywać zdarzenia, ale to jeszcze trzeba sprawdzić

uetam:

--- Cytat: "youBy" ---tak, przynajmniej w teorii :). Tor (jakikolwiek) nie powinien mieć więcej niż 500m, bo występuje komunikat, a jak będzie dużo więcej, to będą błędy. A do flex'a chyba można spokojnie przypisywać zdarzenia, ale to jeszcze trzeba sprawdzić
--- Koniec cytatu ---

Na flexie mozna dawac eventy. Co do tego luku na wzniesieniu, ja robie tak jak pisales czyli zaznaczam fragment i obracam wzdluz osi.

Quark-t:
Na mojej trasie też borykałem się z tym problemem. Widać to w dwóch miejscach - po Dejawach jest słuugi zjazd (a miał być właśnie wznoszący się zakręt) i na jednotorówce.

Moje rozwiązanie było takie - robiłem metrowy i krótsze tory na różnych wysokościach i łączyłem fleksem - łuczek wychodził miodzio.
A potem solidnie mi się oberwało za trasę "na flexach".. Czemu? Bo o ile fleks w celach wyrównawczych jest ok, to na łuku traktowany jest OIDP jako prosta, i można po takim łuku poszaleć z prędkością i człowieka nie wykolei.

Ale obecnie (dla 3dmaxa) flex jest jedenym rozwiązaniem na wznoszący łuk.

Kipek von Chojna:
Ostatecznie stosuję jednak wersję którą wypróbowałem eksperymentalnie z obracaniem łuku, tak jak robi to Mateu. Potem flex na początku i tyle :) Wychodzi ładnie.

Quark-t:
Yhy, flex jako krzywa przejściowa jest tym co tygryski lubią najbardziej :]

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod