Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
EP08_015:
Więc sprawa jest nastepująca.Tylko 2 tekstury są w formacie TGA z "wyciętymi" oknami w kanale alfa. By mieć wszystkie tekstury z szybkami nalezy:
- zapisać tekstury bmp do formatu tga
- nanieśc kanal alfa (przezroczystosc) na okna wagonu.
Do tego polecam program tgatol2.
We wpisie nalezy po tym wszystkim zmienić zapis np: zamiast bdnu.bmp na bdnu.tga. A jak zmienić wpis to proszę zajżec do tutoriala w dziale pomoc.
Jesli by była jakaś niejasność to proszę pytać.
Sam programik tgatol2 nie jest trudny w obsludze.
Otwierasz plik bmp
zapisujesz jako tga
potem z prawej create alfa chanel
potem okienko z alfa send to editor
malujesz wszystko na bialo a okna na szaro (tam gdzie szyby)
potem save
i w oknie glownym save lub save as
i masz juz teksture z oknami pozniej zmodyfikuj wpis w scenerii i zobacz.
Pozdrawiam.
EU05:
Można jeszcze łatwiej w GIMPie:
1. otwierasz teksturę w bmp
2. zaznaczasz całość, potem bierzesz kopiuj
3. wybierasz plik->nowy i w ustawieniach zaznaczasz tło - przezroczystość, a rozmiary ustawiasz takie jak tekstury (powinny już same być na takie ustawione)
4. wklejasz to, co skopiowałeś
5. za pomocą zaznaczenia lub/i gumki wymazujesz okna - tam gdzie jest przezroczystość zobaczysz szachowicę
6.klikasz ctrl+s, wybierasz miejsce zapisu pliku i w nazwie pliku wpisujesz rozszerzenie (np. wagon.tga)
Pozdrawiam
EP08_015:
Male update. Wagon 1 klasy z wnetrzem:
http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Download/1XXA_1kl.rar
scren:
http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Screny/112a_wn.jpg
Wypakować do katalogu 1xxa
--- Kod: ---node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa 112a.tga 1xxawn_1kl 0.0 nobody 3 0 enddynamic
--- Koniec kodu ---
Pozdrowionka.
Cesky Kretek:
Może taki mały offtop...: przydałoby się w końcu to nowe wnętrze... :P
EP08_015:
Myslisz o rozbudowie tego co jest? Coz mam polki z kibelka i smietniczki moze tez w 3 pierwszych przedzialach pojawi sie popielka. Pozatym skoro jest wnetrze to nie widze problemu dodac pare detali :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej