Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Pomoc w tworzeniu modelu od podstaw

<< < (2/2)

Kolej_Tymek:
Czyli zacząć od domku. Później dać tekstury na domek. A na sam koniec dać od gry?

Kolej_Tymek:
A i jeszcze mam pewien problem jak tworzę tekstury. A mianowicie, dzieje się tak że kiedy próbuje zrobić teksturę np. EP09 która ma w .txt wszystko w .mat a .mat nie obsługuje GIMP więc nawet jak skończę i chce zmienić na .mat to się nie da bo pisze ,,Wybierz format pliku ręcznie lub wybierz z listy", ale już np.st44 które ma w .txt wszystko w .tga to po zrobieniu tekstury działa i tak tworzę tekstury tylko na st44

Obowiązki 12. @Stele

Hubertnator23:
.mat to plik materiału. Można go edytować edytorem tekstowym - on jedynie służy do dodawania reflectionmapy/normalmapy, spec-glossa, wpisu opacity itp.

Kolej_Tymek:
Czyli jak to zrobić żeby działało? Pobrać w .mat czy .tga?

Piotr93:
Tekturę robisz w tga, i tak nią ją zapisujesz.
Definicja .mat jest opisana na Wiki maszynowym
https://wiki.eu07.pl/index.php/Materia%C5%82y_-_Pliki_.mat


Do pliku .mat możesz dodać opacity, druga teksturę n.p osobno masz wózek jak w przypadku niektórych 303E, osobno teksturę drugiego boku lokomotywy, jak już wspomjial Hubert. Poczytaj link który ci dałem. Ale ogólnie rób w .tga tekstury.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod