Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Drawinowo od nowa
tmj:
Jesli przyjmiemy ze takie zachowanie jest popsute, to tak. Z jakiegos tam powodu kiedys przyjeto ze
--- Kod: --- // jeśli prędkość jest zerowa, a komórka zawiera komendę
eSignNext = Point.evEvent; // dla informacji
if( true == TestFlag( iDrivigFlags, moveStopHere ) ) {
// jeśli ma stać, dostaje komendę od razu
Command = TCommandType::cm_Command; // komenda z komórki, do wykonania po zatrzymaniu
}
else if( Point.fDist <= fMaxProximityDist ) {
// jeśli ma dociągnąć, to niech dociąga
// (moveStopCloser dotyczy dociągania do W4, nie semafora)
Command = TCommandType::cm_Command; // komenda z komórki, do wykonania po zatrzymaniu
}
--- Koniec kodu ---
no i tak dziala.
youBy:
Przyjmujemy, że jest. Człowiek realizuje zawsze funkcję "stań gdzieś w tej okolicy, żeby było wygodnie i niczego nie zablokować", zaś bot realizuje funkcję "stań tutaj". Eksperymentalnie można by dopisać, żeby limit odległości dla traktować dla człowieka znacznie łagodniej.
matek123:
--- Cytat: youBy w 24 Kwietnia 2021, 00:14:21 ---limit odległości dla traktować dla człowieka znacznie łagodniej.
--- Koniec cytatu ---
Wtedy do przejrzenia wszystkie scenariusze, czy czegoś ekstra się nie dostaje. :D
Siecool:
Nie chce mi się wierzyć, żeby zawsze było jak pisze tmj. Na calkowie_v2 SA133 w Wilisiu zatrzymuje się pod W4 na końcu peronu, rozkład jazdy dostaje od semafora z tyłu (czyli ponad 200 m dalej, bo semafor jest za peronem) i na wszystkich exe do tej pory zawsze otrzymywał ten rozkład. Tak samo EN57/Elfy w Janiszewie na torze 3 po przyjeździe na stację. Zawsze otrzymywały rozkład jazdy od semafora z tyłu i grzecznie turlały się pod odpowiednie W4.
Stele:
Może jak kończył rozkład, to nie przechodził w shunt? Choć chyba powinien.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej