Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Drawinowo od nowa

<< < (45/120) > >>

MasterYoda:

--- Kod: ---node -1 0 ET42-05-A dynamic PKP\ET42_V2 112E-05-A 112E-A 0 headdriver 255 0 enddynamic
node -1 0 ET42-05-B dynamic PKP\ET42_V2 112E-05-B 112E-B 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a62538 dynamic PKP\430W_V2 82515356268-1 430W  0 nobody 3 56 coal enddynamic
node -1 0 a44569 dynamic PKP\430W_V2 82515356291-3 430W  -1 nobody 3 54 coal enddynamic
node -1 0 a15457 dynamic PKP\430W_V2 82515356247-5 430W  0 nobody 3 55 coal enddynamic
node -1 0 a44389 dynamic PKP\430W_V2 82515356251-7 430W  0 nobody 3 53 coal enddynamic
node -1 0 a14150 dynamic PKP\430W_V2 82515356309-3 430W  -1 nobody 3 56 coal enddynamic
node -1 0 a38741 dynamic PKP\430W_V2 82515356348-1 430W  0 nobody 3 55 coal enddynamic
node -1 0 a35558 dynamic PKP\430W_V2 82515356354-9 430W  -1 nobody 3 51 coal enddynamic
node -1 0 a36239 dynamic PKP\430W_V2 82515356167-5 430W  -1 nobody 3 49 coal enddynamic
node -1 0 a52312 dynamic PKP\430W_V2 82515374103-8 430W  -1 nobody 3 56 coal enddynamic
node -1 0 a27780 dynamic PKP\430W_V2 82515374113-7 430W  0 nobody 3 56 coal enddynamic
node -1 0 a55857 dynamic PKP\430WA_V1 31515374574-2 430WA  0 nobody 3 56 coal enddynamic
node -1 0 a28589 dynamic PKP\430WA_V1 31515374634-4 430WA  0 nobody 3 58 coal enddynamic
node -1 0 a50224 dynamic PKP\430WA_V1 31515374681-5 430Wa  -1 nobody 3 52 coal enddynamic
node -1 0 a10811 dynamic PKP\430WA_V1 31515374701-1 430WA  0 nobody 3 53 coal enddynamic
node -1 0 a17663 dynamic PKP\430WA_V1 31515374737-5 430Wa  -1 nobody 3 55 coal enddynamic
node -1 0 a41935 dynamic PKP\430WA_V1 31515374865-4 430WA  0 nobody 3 56 coal enddynamic
node -1 0 a11297 dynamic PKP\430WA_V1 31515374958-7 430WA  -1 nobody 3 51 coal enddynamic
node -1 0 a20017 dynamic PKP\430WA_V1 31515374973-6 430WA  -1 nobody 3 49 coal enddynamic
node -1 0 a59582 dynamic PKP\430WA_V1 31515374737-5 430Wa  0 nobody 3 52 coal enddynamic
node -1 0 a40819 dynamic PKP\430WA_V1 31515374701-1 430WA  0 nobody 3 53 coal enddynamic
node -1 0 a67618 dynamic PKP\430WA_V1 31515400155-8 430Wa  0 nobody 3 55 coal enddynamic
node -1 0 a65483 dynamic PKP\445W_V2 31515375142-7 445W  0 nobody 3 61 coal enddynamic
node -1 0 a28205 dynamic PKP\445W_V2 31515375149-2 445W  -1 nobody 3 63 coal enddynamic
node -1 0 a36977 dynamic PKP\445W_V2 31515375166-6 445W  0 nobody 3 62 coal enddynamic
node -1 0 a40575 dynamic PKP\445W_V2 31515375175-7 445W  -1 nobody 3 58 coal enddynamic
node -1 0 a31970 dynamic PKP\445W_V2 31515375193-0 445W  0 nobody 3 59 coal enddynamic
node -1 0 a67764 dynamic PKP\445W_V2 31515375247-4 445W  0 nobody 3 62 coal enddynamic
node -1 0 a58435 dynamic PKP\445W_V2 31515375277-1 445W  -1 nobody 3 63 coal enddynamic
node -1 0 a20420 dynamic PKP\445W_V2 31515375166-6 445W  -1 nobody 3 61 coal enddynamic
node -1 0 a57522 dynamic PKP\445W_V2 31515375175-7 445W  0 nobody 3 60 coal enddynamic
node -1 0 a56219 dynamic PKP\445W_V2 31515375142-7 445W  0 nobody 3 58 coal enddynamic
node -1 0 a66701 dynamic PKP\445W_V2 31515375149-2 445W  -1 nobody 3 62 coal enddynamic
node -1 0 a55815 dynamic PKP\445W_V2 31515375247-4 445W  -1 nobody 3 64 coal enddynamic
node -1 0 a25275 dynamic PKP\445W_V2 31515375166-6 445W  0 nobody 3 63 coal enddynamic
node -1 0 a10574 dynamic PKP\445W_V2 31515375193-0 445W  0 nobody 3 61 coal enddynamic
node -1 0 a14590 dynamic PKP\445W_V2 31515375193-0 445W  -1 nobody 3 60 coal enddynamic
node -1 0 a22218 dynamic PKP\445W_V2 31515375247-4 445W  0 nobody 3 60 coal enddynamic
node -1 0 a30445 dynamic PKP\445W_V2 31515375277-1 445W  -1 nobody 3 60 coal enddynamic
node -1 0 a55962 dynamic PKP\445W_V2 31515375166-6 445W  0 nobody 3 60 coal enddynamic
node -1 0 a25636 dynamic PKP\445W_V2 31515375142-7 445W  0 nobody 3 60 coal enddynamic
--- Koniec kodu ---

youBy:
Najprawdopodobniej skład należałoby okroić, albo wciągać w częściach. Na odcinku Nowy Sącz - Muszyna norma obciążenia na ET41 to 2800 ton, a tam jest jakieś 8-10 promili.

youBy:
Można też na starym Drawinowie testować na TME52132 - od razu sformowany skład wyjeżdża pod górę. Trzeba go tylko ręcznie zatrzymać pod semaforem wjazdowym.
Jak powiedziałem, tak sprawdziłem.
Przy dobrych okolicznościach ET42 wyjeżdża, bo odcinek o maksymalnym pochyleniu (10 promili) jest o długości zbliżonej do pociągu. Zdecydowanie należałoby skrócić skład z uwagi na te wzniesienia. Spodziewam się, że na łącznicy w Grabówku pochylenia są podobne.

mati222:
Zmniejszyłem długość i ciężar składu w pliku scn do ok. 2800 ton (zgodnie z sugestią youBy).

Skład ruszył, bez większych problemów, pod górę spod sem. wjazdowego do Włod. Zach., ale przy ruszaniu spod semafora we Włodowicach, AI zerwała sprzęg i zakończyła swoją misję, blokując przy okazji część scenerii (ostatnie exe).

Edit: jeszcze doł. log

tmj:
Z tego co zobaczylem u siebie AI dala rade wyciagnac te 3142t na gorke po zatrzymaniu sie na Drawinowie_od_rana, ale trwalo to na tyle dlugo ze na pewno nie zaszkodzi mu troche ten sklad przyciac -- pare ton wiecej albo akurat nizszy prad na podstacji bo cos tam sobie jeszcze jedzie, i moze mu sie nie udac.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod