Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Obsługa OpenVR

<< < (2/4) > >>

Stele:
Na ażurze są cały czas. https://dev.azure.com/milek7/29d521e2-2826-40d2-a6e9-0658575d444e/_apis/build/builds/442/artifacts?artifactName=binaries_win64&api-version=6.0&%24format=zip

Lorem:
Hm, u mnie na Azurze zakładka "Artifacts" też jest pusta. Ale może nie wiem, gdzie kliknąć. Dzięki za link w każdym razie.

Stele:
No, trzeba wejść w konkretny run danego pipelina, z jobów wybrać interesujący. Rozwinąć szczegóły, wybrać artefakt i dopiero pokazuje listę wszystkich artefaktów. Po zaznaczeniu któregoś pokazuje po prawej małe trzy kropeczki i dopiero po kliknięciu ich przechodzi do pobierania. Projektanta interfejsu to na drzewo powinni...

Lorem:
Ok, teraz widzę xd

Udało mi się uruchomić to na posiadanym przez siebie tymczasowo Oculusie Quest i no muszę przyznać, że robi wrażenie. W końcu mogłam mieć wszystko w zasięgu wzroku (bez nienaturalnego ustawienia FOV), a nawet wychylić się, żeby zobaczyć ten semafor co się akurat schował za słupkiem kabiny. Imersja robi robotę.

Z drobnych problemów to początkowo ustawiało mnie na dachu loka z jakiegoś powodu, ale "wyśrodkownie obrazu" pomogło i usadziło mnie poprawnie na fotelu. Menu do przypisywania bindingów też ze mną walczyło trochę, ale w końcu udało się przypisać dwie podstawowe akcje - niestety zjechanie nastawnikiem do zera wymaga przeklikania się pozycja po pozycji, nie wiem czy da się ustawić powtarzanie przy przytrzymaniu, jak na klawiaturze. Bardzo przydałaby się też możliwość poruszania się za pomocą joysticków, tudzież orientowania kamery - przynajmniej w osi Z.

Z dużych problemów psujących rozgrywkę: jakiekolwiek poruszenie myszką psuje możliwość "celowania" kontrolerami w elementy kabiny. Tak jakby desynchronizowało się to co widzą oczy i to co widzą kontrolery - bo jak się poceluje gdzieś w eter to czasem się w coś trafi.

W każdym razie, potencjał jest i to duży.

flatmate:
Po pierwsze, dziękuje za dodanie tej obsługi OpenVR, jestem mega fanem kolei ( jakby chyba wszyscy tutaj ) i moim marzeniem od zawsze było poprowadzenie lokomotywy no i dzięki temu narzędziu można powiedzieć że się udało :D Wrażenia niesamowite, odkąd trafiłem na ten wątek to w maszynę gram tylko na VR!

I po drugie, to pojawił się problem... Nie dawno pobrałem sobie scenerie wrzosy, która jest dość wymagająca więc postanowiłem zmienić kartę graficzną z gtx 1660 super, na amd rx 6600 xt żeby móc doświadczać jeszcze lepszych wrażeń z gry.

No i od tamtej pory jak podłączyłem nową kartę, to gra nie przekazuje obrazu do VR ale za to jest dźwięk i widoczne są na monitorze ruchy kontrolerami oraz samym headsetem.
Jestem teraz w kropce ponieważ sprawdziłem na prawdę wiele wątków na forach które dotyczyły podobnych problemów lecz w innych grach i nic nie pomogło, dodam nawet że zrobiłem pełny format komputera na którym zainstalowałem od nowa win10 - to również nie pomogło.

Inne gry uruchamiane przez SteamVR działają na nowej karcie.

I moje pytanie, czy obsługa OpenVR w maszynie po prostu nie wspiera kart amd? Albo czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Mój sprzęt to:
Oculus Quest2
AMD rx 6600 xt
intel i5 10500F

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod