Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Obsługa OpenVR

(1/4) > >>

Milek7:
Pisałem w wątku o zmianach w exe, ale tam w gąszczu zmian może się zagubić więc zakładam oddzielny wątek dla widoczności i dyskusji o tej funkcji.

Ostatnio została uruchomiona w exe wstępna obsługa OpenVR. Żeby tego użyć potrzeba:
- posiadać headset działający w SteamVR

- pobrać najnowsze exe rozwojowe z mojego brancha
(https://dev.azure.com/milek7/maszyna/_build lub https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/history, należy kliknąć najnowszy build z gałęzi sim i z zakładki Artifacts pobrać exe, oraz wypakować do katalogu shaders/ zawartość shaders.zip)


--- Cytuj ---- do uruchomienia najnowszych exe potrzebny jest dodatkowy plik dll:
32bit: https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win32/openvr_api.dll
64bit: https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win64/openvr_api.dll

- oraz kolejny plik dll:
32bit: https://eu07.pl/userfiles/22158/glfw3_32.zip
64bit: https://eu07.pl/userfiles/22158/glfw3_64.zip
--- Koniec cytatu ---

- wypakować dodatkowe pliki konfiguracyjne: http://mm.milek7.pl/files/3k7cjopr3idhbc1ipgygiwuwgy/public?h=zBxhvqvFgQcvemQLzRN1F-yXnau9RRh9WNsRJo7jK3I (należy wypakować do głównego katalogu symulatora, tak aby w folderze openvrconfig były pliki .json)

- w pliku ini dodać wpisy:

--- Kod: ---vr.backend openvr
vr.enabled yes
--- Koniec kodu ---

Obecnie obsługa kontrolerów jest na wstępnym etapie, działająca jako celowanie w elementy kabiny wskaźnikiem i wybieranie dwóch dostępnych akcji. Dla kontrolera Index Knuckles dołączone jest mapowanie pod przyciskami A/B, dla innych trzeba samemu zbindować te akcje (PrimaryAction oraz SecondaryAction) w menu SteamVR. Dodatkowe sposoby obsługi oraz możliwość obsługi pozostałych funkcji symulatora kontrolerem będzie dodana w przyszłości.

https://youtu.be/mntI7eARhuQ

szpeicer:
Instrukcje do pobranie exe są dla mnie trochę nie jasne. :(

jakubg1:

--- Cytat: Milek7 w 20 Listopada 2020, 17:52:20 ---https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/history, należy kliknąć najnowszy build i z zakładki Artifacts pobrać exe, oraz wypakować do katalogu shaders/ zawartość shaders.zip

--- Koniec cytatu ---

Jak klikniesz link, pojawi Ci się lista. Klikasz w ten element najwyżej (musi być kolor zielony na pasku po lewej, jak jest czerwony to szukasz pierwszego zielonego), pojawi Ci się lista. Na pasku po prawej stronie masz zakładkę Artifacts. Klikasz tam, i pobierasz odpowiednie pliki dla systemu. (x86, x64 lub Linux) oraz folder shaders.

Milek7:
Dla jasności: nie pierwszy zielony, tylko pierwszy zielony z brancha sim.
Na innych branchach mogą być różne eksperymenty.

Lorem:
Pod oba linkami zakładki "Artifacts" są puste. AppVeyor twierdzi następująco:

--- Cytuj ---Artifacts older than 1 month are automatically deleted.
--- Koniec cytatu ---
Można prosić o aktualizację?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod