Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Trasa w góry na Mazury

<< < (2/16) > >>

Mutopompka:

--- Cytat: "EP08_015" ---I tak se pomyslałem że gdyby te trasy wszystkie tzn "schorty" polaczyc w jedną całość to by byla niezła długa trasa :)

Skrzyknijcie się i polaczcie te trasy w jedną długą i porządną. Po co 10 tras 10 kilometrowych jak mozna mieć jedną ale za to 50 kilometrowa :) a może i więcej by wydało..........
--- Koniec cytatu ---


A nie będzie przeszkód? Bo teoretycznie można to zrobić, ale czasem nie pokaszanią się eventy? Czy nie będzie przeszkód z połączeniem????

jaras:
Witajcie.


--- Cytat: "Najpierw EP08_015" ---I tak se pomyslałem że gdyby te trasy wszystkie tzn "schorty" polaczyc w jedną całość to by byla niezła długa trasa :)
--- Koniec cytatu ---

--- Cytat: "A potem Mutopompka" ---A nie będzie przeszkód? Bo teoretycznie można to zrobić, ale czasem nie pokaszanią się eventy? Czy nie będzie przeszkód z połączeniem????
--- Koniec cytatu ---
Jeśli w żadnej takiej trasie nie powtarzałyby się nazwy eventów, to nie powinno być problemów. Tylko, że wtedy każda z tych tras, mimo, że w jednym pliku, stanowiłaby autonomiczną misję.

Dlatego z pewnością trzeba by było wszystkie eventy przeprojektować tak, aby faktycznie było "widać" współdziałanie tych tras z sobą.

Jednak wszystkie te trasy musiałyby używać innego obszaru przestrzeni 3D użytej do ich tworzenia. Mało tego, jeśli miałyby być części wspólne tych tras, to krańcowe tory (czyli ich punkty końcowe i wektory końców) powinny dokładnie do siebie pasować.

To jeszcze nie wszystko. Oczywiście dochodzi teren czy drogi - to także musiałoby z sobą dokładnie pasować. Nie wspominam już o sieci trakcji elektrycznej...

Wiecie co... jakoś tego nie widzę ;-). A zresztą, kiedyś na forum ktoś już o tym pisał (bodajże o połączeniu Quarkowa z Testowem albo coś w ten deseń) i także nikt nie miał pomysłu jak to zrobić.

Dlatego dany twórca, gdy projektuje trasę, powinien przewidzieć już wcześniej wszelkie możliwości jej późniejszej rozbudowy, tak, żeby nie mieć później problemów z dodawaniem kolejnych misji do scenerii.

I, tak jak słusznie zauważyli koledzy - nie ma sensu robić traski o długości 11 km do symka. Taką traskę (choć co prawda bez drutów) to i ja mogę zrobić w Jet'cie (mówię serio! poczytajcie moje tutoriale w dziale Pomoc) wraz z terenem, drogami, semaforami, a nawet przejazdami kolejowymi. Pewnie nawet dałoby się tam ręcznie powstawiać jakieś drzewa czy budynki.

Jeśli już robić jakąś trasę, to długą na kilkadziesiąt kilometrów. A, żeby była możliwość wyboru: czy się chce tylko przejechać skądś dokądś, czy też wykonać taką długą służbę na trasie - powinno być dużo składów i towarzyszących im różnorodnych misji.

Takie jest moje zdanie :-). A co Ty na to, @ EU7_304? :-)

Pozdrawiam Was serdecznie.

Kozi:
tak sie zastanawiam czemu zaden link z webpark mi nie działa :/
co do łaczenia tras jak słusznie zauważył jaras (pozdrawiam) to jest ździebko trudne

a co do połączenia quarka i testowa to ktoś "podobno" robił i nawet sam McZapkie o tym informował (sądze ze jemu mozna wierzyc ze to bylo robione) ale potem wszelki słuch o tym planie zaginał i umknął gdzieś w mroku dziejów a szkoda pojeżdziłbym na nowym quarkowie ;)

eu07_304:

--- Cytat: "Kozi" ---tak sie zastanawiam czemu zaden link z webpark mi nie działa :/
--- Koniec cytatu ---

Ja mam akurat przekroczony transfer.

--- Cytat: "jaras" ---nie ma sensu robić traski o długości 11 km
--- Koniec cytatu ---

Ta trasa systematycznie się wydłuża (obecnie @ Ural jest w połowie torowiska (to 11km). Ja niestety nie nadążam z terenem, gdyż tłukę go w notataniku bo nie umiem kożystać z 3dsmax. Zresztą to nasza pierwsza trasa, a niektórzy pierwsze trasy mają po 8 km.

lipa1991:
To i ja chce jak można  e-mail: patyk_l@interia.pl

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod