Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Trasa w góry na Mazury

<< < (3/16) > >>

Kl0zet:
co do laczenia tras to najpierw zrobcie jakis skrypt z przejsciami i zrobcie symka na normalnym enginie, bo jak to tak ma wygladac ze przejezdzam trase i czekam pol godziny az sie zaladuje nowa mija sie z celem

Mutopompka:

--- Cytat: "Kl0zet" ---bo jak to tak ma wygladac ze przejezdzam trase i czekam pol godziny az sie zaladuje nowa mija sie z celem
--- Koniec cytatu ---


Co do czekania na odpalenie symka:
1. Masz włączony bufor dysku (jeśli tak, ile wynosi)?
2. Masz ustawiony tryb UDMA kontrolera IDE?
3. Masz zdefragmentowany dysk?
4. Ile masz pamięci?

Bo wiesz... Transfery zależą od miedzy innymi konfiguracji tych elementów, co podałem wyżej. Do tego musisz wiedzieć, że nie ładuje się 5MB tekstur, lecz kilkadziesiąt MB. Zresztą... Jak masz WinXP, to po załadowaniu symka wciśniej CTRL+ALT+DEL i popatrz, ile ramu zjada proces EU07.EXE a przekonasz się, ile ładowane jest do pamięci.

Ural:

--- Cytat: "eu7_304" ---Wbrew próśb @ Urala postanowiłem zapoznać Was z naszym nowym projektem. Jest to narazie traska ok. 11. kilometrowa
--- Koniec cytatu ---

Zrobił to wbrew mojej woli, toteż się nie dziwcie że taka krótka bo będzie dłuższa. Na razie to nawet trawa nie wszędzie jest i zrobione poniżej połowy. Następna publikacja po ukończeniu prac(chyba, że eu7_304 znów zrobi kawał;-)) Tylko jak wyjdzie to bardzo proszę nie być idealistami i nie oceniać trasy jakby wyszła z 3dsmaxa, bo mi skrypty nie działają. Mogą być pewne niedopracowania w trójkątach, ale reszta na pewno będzie dobra. Postaram się zrobić jak najciekawszątrasę.
Pozdrawiam
ikswomyzrkS nailuJ<<< :-}

Kl0zet:

--- Cytat: "Mutopompka" ---
--- Cytat: "Kl0zet" ---bo jak to tak ma wygladac ze przejezdzam trase i czekam pol godziny az sie zaladuje nowa mija sie z celem
--- Koniec cytatu ---


Co do czekania na odpalenie symka:
1. Masz włączony bufor dysku (jeśli tak, ile wynosi)?
2. Masz ustawiony tryb UDMA kontrolera IDE?
3. Masz zdefragmentowany dysk?
4. Ile masz pamięci?

Bo wiesz... Transfery zależą od miedzy innymi konfiguracji tych elementów, co podałem wyżej. Do tego musisz wiedzieć, że nie ładuje się 5MB tekstur, lecz kilkadziesiąt MB. Zresztą... Jak masz WinXP, to po załadowaniu symka wciśniej CTRL+ALT+DEL i popatrz, ile ramu zjada proces EU07.EXE a przekonasz się, ile ładowane jest do pamięci.
--- Koniec cytatu ---


No wlasnie to zauwazylem i az mnie przerazilo ile sie laduje do pamieci. Maszyna nie jest jakims bajerem graficznym a zre pamieci jak moj kot zarcie po tygodniowej glodowce. Zauwaz ze inne gry tez maja mase textur i innych bzdetow a jakos nie potrzebuja tyle pamieci. A co do tych kilkudziesieciu mb to raczej chciales powiedziec kilkaset bo mi sie laduje z 345 Mb :(. Ale  
udalo mi sie odpalic maszyne tak ze mialem powyzej 30 FPS bez modyfikowania, ograniczania itp. Ale na tym komputerze Half-Life 2 mial 50 FPS na full detalach. :P

Z pozdrowieniami,

Duras

OlO_EU:
tak tylko zauwaz ze half life byl pisany niedawno ma kompresowane tekstury i nie ma mapy o powierzchni kilkusem km kwadratowych ;) a pozatym doczytuje sobie tekstury w miare potrzeby a stare usuwa z pamieci symek nie

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod