Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Zaczątek shadera wycieraczek

<< < (9/11) > >>

tmj:

--- Kod: ---depth pointer framebuffer setup failed

--- Koniec kodu ---
OK, jest jakis postep. Zobacz jak mu pojdzie na exe z zalacznika. Jesli sie wywali to log, errors itd.

wacek12321:
Symulator się odpala i normalnie funkcjonuje jednak deszczu nie widać na szybie.

tmj:

--- Kod: ---bad material: : invalid shader: failed to compile mat_rain_windscreen.frag: Fragment shader failed to compile with the following errors:
ERROR: 0:367: error(#162) Wrong operand types: no operation "==" exists that takes a left-hand operand of type "highp 4-component vector of vec4" and a right operand of type "const int" (or there is no acceptable conversion)
ERROR: error(#273) 1 compilation errors.  No code generated

--- Koniec kodu ---
Kod szadera nie podoba sie kompilatorowi w karcie graficznej, to juz stele bedzie musial obejrzec.

Stele:
Dzięki. Za dużo pythona. Zobacz teraz.

wacek12321:
Powiem tak. Zaczęło działać, efekt jest świetny. Krople deszczu bardzo ładnie zrobione i samo ścieranie szyby. Teraz tylko wycieraczki i wszystko gotowe :P
Dzięki wielkie za każdą pomoc. Przepraszam za problem ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod