Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Dyskusja na temat jakości konwertów dodatków z Trainz

<< < (9/11) > >>

matek123:

--- Cytat: Milek7 w 05 Września 2019, 13:41:33 ---'napisami na alphie'? ;d

--- Koniec cytatu ---
W sensie masz dodatkowy plane na który idą napisy. Coś w stylu tablicy z datą rewizji na lokach.

tmj:

--- Cytat: DieselPower w 05 Września 2019, 10:19:44 ---Przy tak szczegółowym otoczeniu nasze exe nie dawało by rady nawet na najlepszych konfiguracjach.

--- Koniec cytatu ---
Daloby, dalo :>  Zwroc uwage ze na tych screenach nie jest malowane wiecej niz 1-2 km otoczenia wokol kamery. U nas przy zakresie x3 rysowane jest 9x tyle, wiec przy zejsciu do trainzowych dystansow powstaje dosc zapasu mocy by uciagnac zwiekszenie ilosci szczegolow.

matek123:
Jak już jesteśmy w temacie ograniczeń. Czy dałoby radę zastąpić tło obiektami bardzo low poly, które by się pokazywały nawet z 20km? Chodzi mi np o drapacze chmur.

tmj:
Obiekt/submodel z gornym dystansem oswietlania ustawionym na -1 jest wyswietlany "zawsze" tzn jesli znajduje sie w aktualnym polu widzenia kamery. Stare obiekty maja wpisany limit 1 km co powoduje ze w najlepszym wypadku widoczne sa do 3 x 1 = 3 km.

(z 20km nie pokaze sie nic, gorna granica to 3 x 2.5 = 7.5km)

Czarodziej:
@matek123 Ale to już będzie mocno nienaturalne, bo na w miarę równym terenie horyzont to około 8km, a Maszyna jeździ po płaskiej ziemi. No i na bonus trochę trolowania: te drapacze chmur to te w Dębicy czy w Całkowie? :D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod