Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Shader paralaksy

<< < (2/2)

Stele:
Już z pozycji maszynisty w lokomotywie, efekt jest prawie niezauważalny. Tekstury są na svn/pctga. Exek i shadery na appveyourze Milka do pobrania i obadania.
Trawy nie próbowałem łapać. Jakoś kanałem G? Desaturowałem całość na start. Zachęcam się pobawić, mi to średnio wychodzi. Efektu kępek nie uzyskasz. Będziesz miał wytłoczone, rozmazane ostrza pojedynczych pikseli, sterczące z ziemi, pokrojone na plasterki. To się nadaje tylko do kilkucentymetrowych nierówności. Trawę trzeba na pionowych ściankach z alfą geometry shaderem siać. Ale to samo w sobie się nie sprawdzi u nas od tak, bo mamy trawę wszędzie. Pod torami, pod ulicami. Wszędzie ten sam materiał i by przebijała.

Pablo:
Dlaczego główka szyny jest biała(oszlifowana)od zewnętrznej strony? Czy jest możliwe to
poprawić w niedalekiej przyszłości?

Stele:
To zwykła tekstura. Możesz pofotoszopować w dowolnej chwili. Chętnie podmienię. Pliki textures/1435mm/rail*.tga.

Pablo:
Nie mam programu photoshop i nie będę tego robił, bo się na tym nie znam. Zadałem to pytanie
bo uważam że ten szczegół znacząco by poprawił wygląd torów.
 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod