includami
include tr/L-STB1-3K.inc 0.0 5.8 0.0 0.0 BetonRelief1 end
Gdzie 0.0 5.8 0.0 0.0 to ustawienie słupa. Słup ustawia się w miejscu gdzie jest trakcja (np jeśli trakcja jest na wysokości 5.8 na pozycji zerowej, to słup powinien mieć współrzędne:0.0 5.8 0.0 0.0.
Powoli, powoli...
Slupy sie wstawia przez :
Prawym na kawalek sieci, Properties i wyskakuje okienko.
Na samym dole dopisujesz np:
2 = tr/L-STB1-3D.inc;BetonRelief1
gdzie 2 = numer vertexa, trl/L-STB1.3D.inc - inc od slupa, BetonRelief1 - tekstura
przykladowo:
Tworzysz kawalek sieci, masz 2 vertexy, poczatkowy i koncowy. Dodajesz do tego jeszcze kawalek (Add to previous) i masz 3 vertexy. Menu vertexow mozna wywolac poprzez zaznaczenie kawalka sieci i przycisniecia 1 na klawiaturze (nie numerycznej)...
pozdrawiam