Autor Wątek:  Sceneria symulująca manewry.  (Przeczytany 14567 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Sceneria symulująca manewry.
« Odpowiedź #30 dnia: 13 Sierpnia 2005, 20:59:44 »
Cytat: "EU7_304"
includami
include tr/L-STB1-3K.inc 0.0 5.8 0.0 0.0 BetonRelief1 end

Gdzie 0.0 5.8 0.0 0.0 to ustawienie słupa. Słup ustawia się w miejscu gdzie jest trakcja (np jeśli trakcja jest na wysokości 5.8 na pozycji zerowej, to słup powinien mieć współrzędne:0.0 5.8 0.0 0.0.

Powoli, powoli...
Slupy sie wstawia przez :
Prawym na kawalek sieci, Properties i wyskakuje okienko.
Na samym dole dopisujesz np:
2 = tr/L-STB1-3D.inc;BetonRelief1
gdzie 2 = numer vertexa, trl/L-STB1.3D.inc - inc od slupa, BetonRelief1 - tekstura
przykladowo:
Tworzysz kawalek sieci, masz 2 vertexy, poczatkowy i koncowy. Dodajesz do tego jeszcze kawalek (Add to previous) i masz 3 vertexy. Menu vertexow mozna wywolac poprzez zaznaczenie kawalka sieci i przycisniecia 1 na klawiaturze (nie numerycznej)...
pozdrawiam

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Sceneria symulująca manewry.
« Odpowiedź #31 dnia: 13 Sierpnia 2005, 21:34:48 »
Sorry. Przyzwyczaiłem się do pisania tras w notatniku i dlatego...

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Sceneria symulująca manewry.
« Odpowiedź #32 dnia: 14 Sierpnia 2005, 12:30:50 »
Cytat: "Mateu"
Cytat: "EU7_304"
includami
include tr/L-STB1-3K.inc 0.0 5.8 0.0 0.0 BetonRelief1 end

Gdzie 0.0 5.8 0.0 0.0 to ustawienie słupa. Słup ustawia się w miejscu gdzie jest trakcja (np jeśli trakcja jest na wysokości 5.8 na pozycji zerowej, to słup powinien mieć współrzędne:0.0 5.8 0.0 0.0.

Powoli, powoli...
Slupy sie wstawia przez :
Prawym na kawalek sieci, Properties i wyskakuje okienko.
Na samym dole dopisujesz np:
2 = tr/L-STB1-3D.inc;BetonRelief1
gdzie 2 = numer vertexa, trl/L-STB1.3D.inc - inc od slupa, BetonRelief1 - tekstura
przykladowo:
Tworzysz kawalek sieci, masz 2 vertexy, poczatkowy i koncowy. Dodajesz do tego jeszcze kawalek (Add to previous) i masz 3 vertexy. Menu vertexow mozna wywolac poprzez zaznaczenie kawalka sieci i przycisniecia 1 na klawiaturze (nie numerycznej)...
pozdrawiam


to Ty wstawiasz słupy ręcznie? Zygzakowanie też robisz sam?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Sceneria symulująca manewry.
« Odpowiedź #33 dnia: 14 Sierpnia 2005, 12:45:03 »
Cytat: "youBy"
Cytat: "Mateu"
Cytat: "EU7_304"
ciach

ciach


to Ty wstawiasz słupy ręcznie? Zygzakowanie też robisz sam?

Nie no... Gdy mam prosty tor, bez pochylen to robie make zig-zag, ale gdy mam zakrety, stacje etc. to robie wszystko recznie, zeby estetycznie wygladalo :]
Ps. Zalatw sobie skads tego maxa ;]