Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Nasypy
Marcin Czapnik (Techniks):
Właśnie, nasypy to to czego brakuje w większości (jeśli nie we wszystkich) tras. IMHO wygląda to trochę nierealistycznie gdy tory znajdują się na tym samym poziomie co cała reszta. Miło by było gdyby twórcy tras wzięli to pod uwagę przy tworzeniu swoich dzieł ;-)
uetam:
--- Cytat: "Marcin Czapnik (Techniks)" ---Właśnie, nasypy to to czego brakuje w większości (jeśli nie we wszystkich) tras. IMHO wygląda to trochę nierealistycznie gdy tory znajdują się na tym samym poziomie co cała reszta. Miło by było gdyby twórcy tras wzięli to pod uwagę przy tworzeniu swoich dzieł ;-)
--- Koniec cytatu ---
Wlasnie... Mozesz wziasc to pod uwage, nie mam nic przeciwko... Oczywiscie przy tworzeniu swojej nowej trasy ;-)
Marcin Czapnik (Techniks):
--- Cytat: "Mateu" ---
--- Cytat: "Marcin Czapnik (Techniks)" ---Właśnie, nasypy to to czego brakuje w większości (jeśli nie we wszystkich) tras. IMHO wygląda to trochę nierealistycznie gdy tory znajdują się na tym samym poziomie co cała reszta. Miło by było gdyby twórcy tras wzięli to pod uwagę przy tworzeniu swoich dzieł ;-)
--- Koniec cytatu ---
Wlasnie... Mozesz wziasc to pod uwage, nie mam nic przeciwko... Oczywiscie przy tworzeniu swojej nowej trasy ;-)
--- Koniec cytatu ---
heh, spodziewałem się tego typu odpowiedzi...
uetam:
--- Cytat: "Marcin Czapnik (Techniks)" ---
--- Cytat: "Mateu" ---
--- Cytat: "Marcin Czapnik (Techniks)" ---Właśnie, nasypy to to czego brakuje w większości (jeśli nie we wszystkich) tras. IMHO wygląda to trochę nierealistycznie gdy tory znajdują się na tym samym poziomie co cała reszta. Miło by było gdyby twórcy tras wzięli to pod uwagę przy tworzeniu swoich dzieł ;-)
--- Koniec cytatu ---
Wlasnie... Mozesz wziasc to pod uwage, nie mam nic przeciwko... Oczywiscie przy tworzeniu swojej nowej trasy ;-)
--- Koniec cytatu ---
heh, spodziewałem się tego typu odpowiedzi...
--- Koniec cytatu ---
No to po co pytales? Jesli ktos ma w zamysle zrobienie traski z nasypami to ją zrobi, nie martw się o to.
Marcin_EU:
Marcin Czapnik (Techniks):
Nie przejmuj sie, jak ja osmielam sie napisac ze w symku cos jest nie tak (a ja pisalem jego silnik, czyli to ja jestem winny ze kiepsko chodzi :) to od razu znajduja sie fanboye ktorzy by mnie najchetniej spalili na stosie za takie herezje :)
A co do tych nieszczesnych nasypow/wykopow i ogolnej plaskosci tras to staram sie w edytorze dla nowego symka problem rozwiazac miedzy innymi poprzez:
- pobieranie domyslnej wysokosci wstawianych obiektow z map wysokosciowych srtm
- jesli jest juz zrobiony teren to wysokosci bierze z niego zamiast z srtm
Dzieki temu robienie wypuklego terenu (pod warunkiem ze opartego na realnym miejscu) jest o wiele prostrze a wstawianie roznych obiektow na wypuklym terenie praktycznie niczym nie rozni sie od wstawiania na plaskim.
Kto robil trase w 3dsmaxie ten wie, ze jesli nie chce sie zmarnowac masy czasu na poprawianiu to mozna robic albo plaskie trasy z wieloma obiektami albo pagorkowate ale za to te pagorki beda prawie lyse. Nie mowiac juz o komplikacjach z trakcja.
PS
Ciakawe ile czasu uplynie zanim jakis fanboy zmajstruje pojedynczego screena pokazujacego cale miasto na pagorkach coby mi pokazac ze mam isc precz z moimi herezjami i w symku jedynie sluszne sa trasy wyssane z palca ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej