Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny
Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
Balaclava:
Nagrałem proces powstawania modelu nastawni i przyspieszyłem go ośmiokrotnie.
Można zobaczyć m.in.
- Pomiary i obliczenia gabarytów budynku.
- Prostowanie i retusz zdjęć
- Modelowanie siatki budynku
- Przepalenie wielu tekstur w jedną
centarail:
A może po prostu - dzień przed wydaniem danego dodatku (pojazd, trasa, tekstura, model) publikować zdjęcie na profilu na FB żeby zaoszczędzić pytań "kiedy? co? jak? dlaczego?", a docelowo co jakiś czas upubliczniać zdjęcia z działu screeny? Przejdzie to czy też nie dogodzi?
MaciejM:
Mamy przyjętą następującą praktykę, że staramy się ograniczać "zapowiedzi bez pokrycia" właśnie dlatego aby uniknąć tego typu pytań. Ze swojej strony chciałbym podziękować za uwagi wymienione w ostatnich wiadomościach.
MaciejZ:
--- Cytat: MasterYoda w 26 Grudnia 2018, 23:13:08 ---Masz chęci co widac więc zamiast próbować tłumaczyć daj przykład jak by to miało wyglądać wg Ciebie zamiast robić wykład. Oszlifuj post ze screenem @Sawiego i pokaż na co Cię stać.*
* - zbieżność z polskim hitem radiowym przypadkowa.
--- Koniec cytatu ---
Jak dla mnie mogłoby być tak:
Witajcie! Dziś mamy przyjemność obejrzeć pierwsze efekty pracy kolegi @Sawi, który to tworzy nowy model wagonu za pomocą programu 3DsMax. (Wyjaśnienie co znajduje się na screenshocie) Uwierzcie nam - nie jest to takie proste! Jak donosi @Sawi, bryła modelu była zmieniana setki razy, tak aby odwzwierciedlić rzeczywistą bryłę wagonu co do milimetra. (Bezpośredni zwrot do fanów, część użytkowników zrozumie, że wydanie modelu to nie jest kwestia tygodnia czy miesiąca) Wierzymy w umiejętności kolegi @Sawi, który to od dawien dawna przyczynia się do rozwoju symulatora. (Krótkie przedstawienie autora projektu) APELUEMY O ZDJĘCIA! Pierwszych dwóch użytkowników, którzy dostarczą zdjęcia otrzymają smycz/kubek/cokolwiek! Zachęcamy do współpracy! (Zachęta do współpracy)
Szkoda, że na fanpage-u nie pojawiły się nawet życzenia na Święta Bożego Narodzenia oraz Nowy Rok.
@centrail: Uważam, że publikacja screenshotów z trwających prac jest jak najbardziej w porządku, ale nie można opierać się tylko na tym. Tak jak wcześniej wspominałem, Maszyna ma się czym pochwalić już teraz, więc to też można wykorzystać. Jeśli chodzi o pytania fanów, to one były, są i będą, jednak uważam, że trzeba nawiązać dialog z fanami.
Balaclava:
Screen przedstawia różnicę między modelem high-poly i low-poly fragmentu nastawni "StA" z KWK "Staszic".
Bryła po prawej składa się z 1164 trójkątów, a jej sąsiadka - z zaledwie 96, przy czym różnice między nimi są praktycznie niezauważalne na pierwszy rzut oka.
Pozwala to na drastyczne ograniczenie zakresu renderowania obiektu high-poly do kilkudziesięciu metrów, co odciąży kartę graficzną przy obserwowaniu modelu z dalekiej odległości.
https://eu07.pl/userfiles/21206/lod_difference.jpg
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej