Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny
Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
MaciejZ:
Nie trzeba mieć magistra z marketingu, żeby wiedzieć jak zachęcić ludzi do zaglądania na stronę. Wyciąg z changeloga może nie, ale wypuntowane najważniejsze, zauważalne „gołym okiem” zmiany, screeny z symulatora z opisem sytuacji losowych, pytaniami do fanów, zachęceniem do dzielenia się screenami, nowościami (najlepiej z jasnym przekazem, że data wydania nie jest znana i może to nie nastąpić w najbliższym czasie). Wrzucanie tylko screenów z modelami, trasami, które się tworzą też nie daje pozytywnego rezultatu, bo tworzy się taki efekt, że pokazuje się to czego nie ma i długo nie będzie. Ja to rozumiem, Wy to rozumiecie, ale tysiące użytkowników nie. Zostało coś pokazane - ozancza to, że będzie wkrótce wydane.
Jak ten post ma kogokolwiek zainteresować czy zachęcić to mnie zastrzelcie - pewnie się nie znam.
hanys:
--- Cytat: _MK_EU7 w 26 Grudnia 2018, 21:08:23 ---Jak ten post ma kogokolwiek zainteresować czy zachęcić to mnie zastrzelcie - pewnie się nie znam.
--- Koniec cytatu ---
Teraz to kompletnie cię nie rozumiem. Piszesz, że brak postów źle, pojawił się post, również źle. Zdecyduj się w zeznaniach. Dziwnym trafem tego posta obejrzało 4243 osób, polubilo 84 osób.
carmel4a:
--- Cytuj ---Nie trzeba mieć magistra z marketingu
--- Koniec cytatu ---
Bez takich bym prosił, konkrety.
--- Cytuj ---Wyciąg z changeloga może nie, ale wypuntowane najważniejsze, zauważalne „gołym okiem” zmiany
--- Koniec cytatu ---
Co 3 dni? To chyba Milek, TMJ, Yb i ja spać nie będziemy... By coś opisać, musi coś powstać. Nie zawsze powstanie tak często, jak fani by chcieli..
--- Cytuj ---Pytaniami do fanów
--- Koniec cytatu ---
Tych pytających o elfa, czy jak zainstalować gre? Serio, o co chcesz pytać naszych fanów? Zrób liste i wyślij ją komuś kto zajmuje sie FB...
--- Cytuj --- nowościami (najlepiej z jasnym przekazem, że data wydania nie jest znana i może to nie nastąpić w najbliższym czasie).
--- Koniec cytatu ---
Nowości już są na FB.
--- Cytuj ---Zostało coś pokazane - ozancza to, że będzie wkrótce wydane.
--- Koniec cytatu ---
... niestety nie. Jak ktoś tego nie rozumie, to już nie nasz problem.
MaciejZ:
Drogi @hanysie, idziemy na ilość czy na jakość? Podejrzewam, że autor tego posta również ma podobne myślenie jak Ty, dlatego to wygląda jak wygląda. I proszę, nie traktuj moich wiadomości jak osobisty atak na Ciebie, bo znam Twój wkład pracy w symulator, jestem Ci za to wdzięczny, ale każdy jest dobry w czymś innym. Nie chodzi o to, żeby wrzucać byle co, byle by było, ale rozbudować taki post o jakieś informacje, nawiązać konwersację z autorem w celu zebrania szczegółów, czy może potrzeba zdjęć, ogłosić to, pięknie złożyć w całość, żeby miało ręce i nogi i wtedy opublikować. Pomijam fakt, że z osobami komentującymi nie jest prowadzony żaden dialog...
Obecnie sam screen + ten opis sklania mnie do refleksyjnego powiedzenia pod nosem „aha” i przełączeniu strony na coś innego.
@carmel4a nie rozumiesz o czym piszę, a wydaje mi się, że wyrażam się jasno. Myśląc jak Ty czyli: nie rozumieją - nie nasz problem, można zamknąć fanpage i zrobić zamkniętą grupę dla osób, które rozumieją. Taki jest świat, tacy są ludzie, a tworząc publiczną stronę trzeba brać to pod uwagę, że znajdą się tacy co zrozumieją jak i tacy co nie zrozumieją. Teraz pytanie czy chcemy, żeby fanpage się rozwijał czy stał w miejscu. Bo jak to drugie, to wszystko jest na najlepszej drodze i możemy skończyć dyskusję.
Stele:
To wrzucę ładny obrazek z kodem. :P
--- Cytuj ---Shader wody napisany w tydzień w języku skryptowym GLSL, na podstawie poradnika z youtube bez wcześniejszego doświadczenia w programowaniu shaderów. Można w ten sposób dołożyć cegiełkę do rozwoju graficznego Maszyny bez nauki kompilacji exe symulatora.
--- Koniec cytatu ---
Ludzie, z którymi idzie się skomunikować tylko przez fanpage, to w ogromnej większości, hmm, brak mi słowa by nie urazić żadnej grupy upośledzonej intelektualnie. :/
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej