Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Obliczanie transformu po zmianie parenta
Maciej:
Właśnie dłubię w excelu. I teraz tak: mam wymnożone macierze przy oryginalnym przyparentowaniu. Teraz zmieniam parenta. I co mam dalej z tym zrobić? W excelu mam tylko dwie funkcje: MACIERZ.ILOCZYN (mnożenie macierzy) i MACIERZ.ODW (odwrotność macierzy).
Milek7:
Jak wychodzisz ze struktury w górę to mnożysz transform ze starego parenta przez transform tego co przesuwasz. Jak wchodzisz wgłąb struktury to chyba mnożysz transform przez odwrotność transforma nowego parenta. Ale nie jestem pewny, może lepiej sprawdź czemu skrypty do blendera nie wczytują.
Maciej:
Bardzo Wam dziękuję. Udało się obliczyć transformy. Lampka została przeparentowana i została na swoim miejscu. Jeszcze raz ogromne dzięki. Wątek zamykam.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej