Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 [Nebula] nastawnik

(1/5) > >>

Animus:
Hej,
Grając w weekend w symka przyszedł mi do głowy pewien szczegół - że nastawnik mógłby być sterowany także scrollem myszki. Większość scrolli ma zapadki, więc byłoby to bardziej "rzeczywiste" niż +/- klawiatury.

pozdrawiam,
Animus

lagerkvist:
Propozycja bardzo ciekawa, ale moim zdaniem tylko jako alternatywa dla znaków + / - .

Quark-t:
Chyba mi się nie oberwie za bardzo jak uchylę rąbka tajemnicy :D

W nebuli jest sterowanie myszą (po wskazaniu przez kursor i kliknięciu LPM pozycja +1 (czegokolwiek - nastawnik, bocznik, światła, patyki), PPM -1), natomiast nastawnik i bocznik na 99% będzie obłsugiwany jedyną słuszną kombinacją klawiszy strzałek kursora (lewo prawno - nastawnik; góra dół - bocznik).

kruger:
Tak z ciekawosci... a gdyby byla alternatywa sterowania w postacji 'klikasz i przytrzymujesz wajche i przesuwajac mysza nastawiasz ja', podobnie jak np w trainz ?

Quark-t:
To by się już "góra" wypowiedzieć musiała odnośnie uwarunkowań technicznych.
Moim skromnym zdaniem jest to raczej kiepski pomysł - w końcu nastawnik się obraca a nie przesuwa w jedenj płaszczyźnie (jak kran na przykład - oczywiście następuje tam obrót, jednak ze względu na skalę ruchu (nie ma obrotu o 360 stopni) przesuwanie myszą w pionie by wystraczyło).
Natomiast wyobraź sobie taką sytuację - pomykasz sobie siódemką 120 km/h i widzisz We8. Jak wyobrażasz sobie schodzenie z nastawnikiem do 0? bo mnie by chyba biurka brakło, a "łapać" koło kilka razy i ciągnąć w dół mało odda realizm.
Zupełnie inaczej by było, gdyby można było operować nastawnikiem przez "kręcenie kółek" nad nim, ale wciąż kursor porusza sięw płaszczyżnie prawie prostopadłej do rzeczywistego nastawnika.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod