Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Sceneria "Góry"

<< < (9/30) > >>

JAN21:
Cześć, po dłuższej przerwie powracam z nowinami. Powstała Biedronka, trzy drzewa, dużo płotu, więcej drogi oraz trochę zmieniły się tory na terenie "huty" i doszedł budynek elektrociepłowni oraz hala w budowie. Teraz pytanie, czy da się jakoś wyłączyć automatyczne generowanie pliku xxx.sbt ? Co on w ogóle daje? Denerwuje trochę usuwanie go za każdym razem gdy zmieniam coś w plikach z terenem.

Stele:
Sbt trzyma binarnie siatkę terenu. Wyłącznika niestety nie ma. Jest szamańskie obejście. Dodaj prefix "$" do nazwy scenerii. ;)

tmj:

--- Cytat: JAN21 w 07 Lutego 2018, 21:15:37 ---Cześć, po dłuższej przerwie powracam z nowinami. Powstała Biedronka, trzy drzewa, dużo płotu, więcej drogi oraz trochę zmieniły się tory na terenie "huty" i doszedł budynek elektrociepłowni oraz hala w budowie. Teraz pytanie, czy da się jakoś wyłączyć automatyczne generowanie pliku xxx.sbt ? Co on w ogóle daje? Denerwuje trochę usuwanie go za każdym razem gdy zmieniam coś w plikach z terenem.

--- Koniec cytatu ---
Plik .sbt to dla geometrii terenu odpowiednik tego, czym dla modeli .t3d jest jest plik .e3d. Czyli juz przeksztalcone dane zapisane w postaci binarnej, ktore wczytuja sie duzo szybciej niz wersja tekstowa.

Nie ma wylacznika dla jego generacji, przynajmniej na razie. Ale mozna zastosowac szamanstwo zasugerowane przez Stele ;d

JAN21:
Jak dodałem $ to w rainstedzie nie było widać scenerii, jak utworzyłem kopie do której dodałem $ to nadal się tworzy. A w której wersji exe to doszło? Bo pamiętam, że na 17.07 tego nie było jeszcze. Może po prostu pobiorę starsze exe.

tmj:
Plik $nazwa.scn nie bedzie wyswietlany przez rainsted. Zeby uruchomic taka scenerie trzeba podac jej nazwe w eu07.ini i uruchomic exe bezposrednio, zamiast przez starter.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod