Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 MD Zajączkowo

<< < (16/24) > >>

Jaco:
Klapy (drzwiczki), o jakie pytasz posiadały lokomotywy w wersji 3E (np. ET21-66). Przy okazji przypominam kolejny (prezentowany już) przypadek zastosowania drzwiczek na oryginalnej ET21-01: http://archeo.kolej.pl/tabor/ET21/zdjecia/et21-01.jpg Próbuje ustalić jakie było ich przeznaczenie, ale na pewno miały związek z czynnościami rewizyjnymi. Kiedyś stare 3E miały przedział WN z boku pudła i dopiero w lokach późniejszego typu 3E/1 przeniesiono go symetrycznie do osi podłużnej lokomotywy i wtedy drzwiczki zniknęły.

EDIT:
Klapy, o których się rozpisujemy służyły do kontroli/wyciągania akumulatorów kwasowo - zasadowych, które znajdowały się w korytarzu, czyli po lewej stronie pudła lokomotyw typu 3E.

EDIT (temat nie dawał mi spokoju):
- poprosiłem znajomego, który miał dostęp do dokumentacji maszyny 3E i okazuje się, że klapy te są po stronie przedziału WN, a nie od strony korytarza; generalnie znajdują się nie po lewej, a po prawej stronie lokomotywy.

EP08_015:
Nie zapominajcie o tym ze ten egzemplarz ma dedykowana kabine ktora jest w rozsypce ale jest w symku od lat.

Dróżnik Wiór:
Kwestii kabiny nie poruszałem, ponieważ jej nie mam, ani tym bardziej materiałów zdjęciowych ją przedstawiających. Ciekawa kwestia do podjęcia, jeśli taka istnieje i ktoś mógłby ją wskrzesić do ET21 o niskich numerach. Byłoby warto mieć ją przypisaną do starszych pojazdów tej serii. Zachęcałoby do dalszej pracy nad teksturami maszyn tej serii.

_____________________________________________

Minęło trochę czasu, dwie muzealne ET21 już gotowe (1 i 57), trzecia na wykończeniu (66). Została już tylko ta z numerem 9. Pytanie mam o ET21-66 z warszawskiego mauzoleum. Pod środkowym oknem pudła widnieje czerwony napis. Nie jestem w stanie go odczytać poprawnie i z całą pewnością napisać na teksturze treść, jaką wydaje mi się tam widzieć. Jeśli zna ktoś ten pojazd lepiej, przydałaby się drobna pomoc odnośnie tego napisu. Rzeczony napis w załączeniu, jako załącznik nr 2. Nie mam lepszego zdjęcia, dlatego powstało to pytanie.

matek123:
W niedziele podeślę zdjęcia. Pewnie nazwa hamulców.

Dróżnik Wiór:
Muzealne ET21 już dawno na testach. Korzystając z przerwy związanej z oczekiwaniem na sprawę kabiny ET21-1, wykonałem dwie wersje SP45-139. Koncept polegał na tym, by ukazać eksponat i wersję porównawczą z roku 1999, tuż przed odstawieniem 139 w krzaki. Ze zdjęć MR6 powstała wersja przedstawiająca tę lokomotywę jako eksponat z Kościerzyny, w stanie na rok 2017.  Druga przemalowana i odpowiednio zabrudzona z innej tekstury SP45. Ta druga jest na wykończeniu, na wizerunku poniżej jeszcze bez okien lowpoly i pomalowanego zgarniacza.
Pytanie do znających lepiej historię. Maszyna w 1999 roku podlegała jeszcze pod Sierpcką lokomotywownię, czy gdzie indziej? Jest w sieci zdjęcie jej z tego roku i opisana jest na nim jako maszyna sierpcka, a strona Ilostan taboru mówi, że należała już do Torunia. Mam problem, bo nie wiem co napisać jej na boku, odnośnie przydziału.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod