Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
MD Zajączkowo
Jaco:
Wyjątkowo zacytuję wiadomość, aby składnie to wyglądało i uzupełnię info o zakłady wykonujące lub które wykonywały PO, NR i NG (P3, P4 i P5/P5+M):
--- Cytuj ---ZNTK Lubań Śl. - EU07, ET21
--- Koniec cytatu ---
+ ET22, 3E, 3E/1, EL2
--- Cytuj ---ZNTK Wrocław - 409Da, SM03
--- Koniec cytatu ---
+ SM30
--- Cytuj ---ZNTK Poznań - ST43, Sx45, SU46
--- Koniec cytatu ---
+ SM30, SM41, SN61, EU07, 182, BR232
--- Cytuj ---ZNTK Nowy Sącz - SP42
--- Koniec cytatu ---
+ SM30, SM31, SM42, SM48/TEM2, EU07, EP07-10xx, EN57AL/AKŚ/AKD
ZNLE Gliwice: EU04, EU20, ET21, ET22, EU06, EU07, EP09, EM10, 3E, 3E/1, ET41, EP07P-20xx, EN57AKM/AKŚ
ZNTK Oleśnica: EU07, EP07, EP07-10xx, EP08, ET22, ET41, ET05, 130/ET11, 140/ET13, 181, 182/ET182
Olkol Oleśnica: EU07, EP09, EU07A
ZNTKiM Gdańsk: EP05, ET40, ET42, EU07, ET05, EN57
ZNTK Piła: SM42
ZNTK Bydgoszcz: ST44/M62, SM48/TEM2, BR232, EN57, EN94
MD Zduńska Wola Karsznice: ET42
HCP Poznań: SP47, EP07-10xx
ZNTK Mińsk Mazowiecki: EP07-10xx, EW55, EN57, EN57AL/AKM/ALc/ALd, EW60, 14WE, EN76, EN77, ED72Ac
CTL:
W ZNTK Poznań naprawiane były praktycznie wszystkie lokomotywy spalinowe: SN52, SN61, SU/SP45, SU46, SP47, ST43/060Da, ST44/M62, SP32, SP/SM42, SM03, SP/SM30, SM31, SM40, SM41, SM48/TEM2, S200, T448p, BR232, elektryczne: EU07, ET22, ET41, EN57.
jakubg1:
--- Cytat: Jaco w 30 Czerwca 2018, 03:30:14 ---ZNTK Bydgoszcz: ST44/M62, SM48/TEM2, BR232, EN57, EN94
--- Koniec cytatu ---
ZNTK Bydgoszcz wykonywały również naprawy ET40. EOT
defiler:
--- Cytat: MR6 w 31 Grudnia 2017, 11:04:02 --- Czy taka kiedyś istniała w ogóle?
--- Koniec cytatu ---
Oczywiście. Pooglądaj sobie na flickr historyczne zdjęcia ST44.
Dróżnik Wiór:
Dzięki za pomoc, wykaz zakładów dokonujących rewizji przyda się i na teraz i na daleką przyszłość. Ta zapowiada się pod znakiem SP45.
Tymczasem czas ukazać lekki szkic prac nad czterema ET21. Strojenie szczegółów łączeń w teksturze tego pojazdu to prawdziwa masakra. Zastanawiam się czy nie puszczać ich po kolei zamiast w wydaniu zbiorowym, w miarę tego, jak uda się jakąś z nich dokończyć ( na przykład 261, która jest już prawie gotowa), by na sam koniec zostawić numer 393, bo już stanowi przeszkodę. Czyli jak zwykle wyszukałem sobie jakiś ozdobny pojazd, kolorowany przez załogę. Maszyna jest z Węglińca, czyli wiadomo, że będzie kolorowo. Niestety są też problemy mniej lub bardziej trudne do podjęcia (wizerunek maszyny bardzo nieukończonej w drugim załączniku).
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej