Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Mosty kratownicowe wzorowane na mostach linii Kłodzko - Wałbrzych

<< < (3/7) > >>

tmj:
Jesli jest mozliwosc to obiekty statyczne powinny byc redukowane do stanu "1 submodel / teksture" tzn wszystko co uzywa danej tekstury jest jednym submodelem. Zawsze mozna sobie zatrzymac wersje zrodlowa sprzed polaczenia, jesli jest potrzebna do ewentualnych dalszych prac.

rysiekchaszcz:
@Stelle  OK popracuję nad tym. W tej chwili zmieniłem mapowanie  zmniejszył mi wagę pliku a efekt ten sam
@stelle i @tmj - popracuję nad waszymi uwagami.

P.S. Po uwagach zmniejszyłem z 1680 obiektów do 12 :-)

Stele:
I super. Dziękuję w imieniu komputerów użytkowników. :)

rysiekchaszcz:
Most dwutorowy ilość submodeli z 1687 zmniejszyłem do 13 i tylko 3 mapowania. Wczytywanie dużo szybciej a efekt wizualny ten sam :-) dzięki jeszcze raz gdyż dopiero się uczę w 3dmax

Siecool:
Bardzo fajny model, aczkolwiek mam parę uwag co do modelu jednotorowego. W pliku "most_kratownica_jeden_jeden_jeden.t3d" są podane błędne nazwy tekstur "stonesconstruction1" zamiast "most_stonesconstruction1" i "wiadukt-beton1-filarprzod" zamiast "most-beton1-filarprzod". Poza tym plik inc nie działa, są w nim błędy powodujące gubienie się symulatora w zakresie kolejności wczytywanych argumentów. Na pewno brakuje "none" przed endmodel, ale to nie rozwiązuje całości problemu, bo symek nadal sypie błędami, więc dalej nie badałem problemu.

Ale dla pocieszenia dodam, że zrobiłem przymiarkę tego mostu do Całkowa v2 i wygląda obiecująco: screen.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod