Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Mosty kratownicowe wzorowane na mostach linii Kłodzko - Wałbrzych

<< < (2/7) > >>

rysiekchaszcz:

--- Cytat: Stele w 25 Grudnia 2017, 14:23:52 ---Katalogowo proszę mosty i inne obiekty inżynieryjne wrzucać do /eng.
500m na node model takiego mostu to mało.
Model do gruntownej optymalizacji. Tyle obiektów, że max nie wiem czy go wczyta. W t3d naliczyło mi submodeli 1687 na dwutorowym czynnym! To zabije symka jak mosty Żabka.

--- Koniec cytatu ---
1. Dlatego wrzuciłem do osobnych katalogów żeby w testach nie zaśmiecać /eng. 500 m poprawię na 1000 m
2. Mi 3damx bez problemu go czyta - robiony w 7
3. Nie zabija symka - mam go w scenerii testowej i w normalnej scenerii Czeskie Drahy  gdzie jest bardzo dużo elementów i przy moim słabym komputerze nie spowalnia. :-) :-)

rysiekchaszcz:

--- Cytat: queuedEU w 25 Grudnia 2017, 14:40:58 ---W Nowej Rudzie z tego co kojarze jest najwyzszy w Polsce, wlasnie tego typu. Bedzie dedykowana replika czy raczej do zlozenia z modulow?

--- Koniec cytatu ---

Raczej cała replika :-) W przygotowaniu dwutorowy na łuku o promieniu 500 metrów wzorowany na most w Ludwikowicach Kłodzkich :-)

Stele:
Mi max17 czytał go kilkanaście minut i nie wczytał. Zredukuj go do kilku obiektów. Będzie o niebo wydajniejszy.

rysiekchaszcz:
Nie rozumiem. Ja używam 3dmax 7.0 z 2004 roku :-) Wczytuje od razu tak jak symek czyta go momentalnie :-) No i jak mam go zredukować do kilku obiektów. Każda belka , każdy podkład (mostownica) czy deska jest osobnym obiektem :-)

Stele:
Ale dla karty graficznej jest to 1680 zbędnych wywołań i przypisań tekstury. Dla ciebie select by material>colapse i gotowe. Robisz do gry komputerowej, musisz myśleć o wydajności renderowania przy wszystkim.
Osobne obiekty są uzasadnie tylko:
1. Gdy mają inny materiał.
2. Gdy są animowane.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod