Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
Sawi:
--- Cytat: MR6 w 17 Listopada 2017, 15:14:32 ---Nie każdemu taki standart się spodoba( już widzę reakcje sawiego...)
--- Koniec cytatu ---
Akurat tak się składa, że nie mam tyle czasu jak dawniej zatem jest jak jest. Poza tym robienie tekstur a tworzenie modeli to dwie inne bajki. Może kiedyś sam spróbujesz, to po czasie zrozumiesz.
matek123:
--- Cytat: queuedEU w 17 Listopada 2017, 15:47:55 ---a wtedy byc moze pojda do innego symulatora :).
--- Koniec cytatu ---
Nie widzę przeszkód, żebyś te modele co tu pojawią się oficjalnie, tu i tam. ;)
tmj:
No moze warto wziac pod uwage ze cos, co nie przejdzie testow tutaj w innym symulatorze tez raczej szalu nie zrobi. Jesli bryla i/lub tekstury sa z bledami lub slabej jakosci, to Unity tego nie przykryje. A rozumiem ze nowo tworzony symulator ma demonstrowac jakosc wlasnie, nie jej brak.
matek123:
Ewentualnie jak coś nie przejdzie testów, to dać wolną drogę do poprawek.
Sawi:
Tu nie chodzi tyle co o jakość co bardziej o ilość submodeli. Swego czasu zabrałem się za odchudzanie tego pp, ale po jakmś czasie widząc iż to tylko wierzchołek góry lodowej przeszła mi ochota na dalsze odchudzanie. Sorry, ale ponad 600 submodeli na model to bądź co bądź za dużo mimo wszystko.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej