Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)

<< < (6/19) > >>

Stele:
Wtedy by to nie miało sensu, bo do każdego wagonu byś innych potrzebował. Wózek z originem w czopie skrętu na główce szyny robisz. Parentujesz do "wózka" kluczowanego w mmd, który jest pustą geometrią-macierzą przesunięcia w modelu pudła do dedykowanego czopu skrętu. Tak jest u Kermita robione.

queuedEU:
Zaczynamy od wagonu Haiis, ktoremu nie wiele brakuje do koncowej optymalizacji. Renderki beda w pierwszym poscie.

queuedEU:
Do testow bede dawal wagon bez wozkow. Ktos kto na tym sie zna je podstawi wpisami w plikach i podesle przykaldowe pliki konfiguracyjne. Ok?

MR6:
Polecam kermita do tego, on w te klocki się bawi.

queuedEU:
Sprzegi jakies nowe sie pojawily czy moga byc te starsze? Stare skrypty do eksportu czy cos nowego?

Tam zaktualizowalem sposob podawania ilosci trojkatow wagonu - beda podawane bez wozkow.
Tak sobie mysle, ze troche nie wygodne by bylo to wydzielanie elementow ktore mialyby byc dolaczane do modelu (wpisy + dodatkowe pliki). Raczej poczekam z tym az bedzie mozliwosc ukrywania submodeli :).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod