Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
[tex]Projekt brutto PKPC
DieselPower:
Możesz uratować oryginalne numery bawiąc się krzywymi. Są dość przepalone, więc może być z tym ciężko.
Jeśli to nie pomoże, to ja bym to zrobił tak:
* Poszukałbym numeru z jak największą liczbą potrzebnych cyfr.
* Następnie poszukałbym brakujących cyfr z innych ET22.
* Potem dopasowałbym cyfry, żeby pasowała wielkość i kolorystyka.
* Wyciąłbym z zapasem dla lepszego wtopienia, a potem umieścił na teksturze i dopasował wielkość, kolory itp.
Przykład w załączniku.
defiler:
Popróbuję, dzięki. Chociaż już mam dość walki z tym.
Całe tablice są pożyczone z tekstury ET22-156 (rewizja 98). Jak udaje mi się w miarę dopasować kolor tablic do pudła to same numery są przepalone...
Nawigacja
Idź do wersji pełnej