Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Komplet podsypek pod rozjazdy.

<< < (4/5) > >>

tmj:
Ja podszedlbym do tego odwrotnie, tzn tak ja jest to zorganizowane np w Trainz -- zwrotnice sa tam modelem 3d, do ktorego 'podpiete' sa niewidzialne szyny po ktorych faktycznie jedzie pociag. Ma to taka zalete, ze pozwala duzo dokladniej wymodelowac wszystkie kawalki rozjazdu, a i modyfikacje jak rowniez nowe warianty moga byc robione przez uzytkownikow, bez potrzeby grzebania w kodzie programu.

firleju:
W zasadzie to tak są zrobione podsypki Benka oprócz szyn może. Jest problem zgodności profilu szyny między modelem a tym co robi exe. Do tego potrzeba by robić każdą iglicę jako submodel który jest animowany przy przestawianiu zwrotnicy. Jeszcze w edytorach powinny być zaimplementowane te rozjazdy tak, żeby wraz z modelem wstawiały odpowiedniej długości odcinki krzywych torów.

Balaclava:
A jakby tak wprowadzić do exe parametr podawany we wpisie toru, którym można by zmienić profil szyny? Na przykład tak:

--- Kod: ---...
velocity 10
railtype S60
endtrack

--- Koniec kodu ---

tmj:
Alternatywnie dla uproszczenia mozna by szyne zostawic widoczna i generowana przez exe, a jako model 3d dokladac mniejsze detale (kierownice i co tam jeszcze jest) nie bedzie to moze idealne odzwierciedlenie rzeczywistosci, ale lepsze niz jest.

Co do profilu szyny, na razie w exe jest wszyty na stale i liczony tylko jeden, ale teoretycznie mozna to rozbudowac.

Stele:
Główny problem jest z krzyżownicą. Musi być dziura. Wymodelowane szyny mają problem ze stycznością i przekrojem. Jednak symulatorowa szyna nie jest idealnym odwzorowaniem książkowej.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod