W dzisiejszym uaktualnieniu:
- eksperymentalnie, wstepna implementacja ukladu ogrzewania/chlodzenia i kalkulacji temperatur dla silnikow spalinowych, skonwertowana ze skryptow, ktore udostepnil adamst (za co bardzo mu dziekuje)
-- wersja wstepna ma tymczasowo charakterystyki zaprogramowane na sztywno, i dostosowane do symulacji SU45/46 (dotyczy to glownie dwoch obiegow wody, parametrow na ktore zwracaja uwage czujniki itepede)
-- domyslnie pojazdy wstawiane sa do scenariusza w stanie 'rozgrzanym', tzn umozliwiaja szybkie uruchomienie jak dotychczas. Opcjonalnie mozna wymusic by elementy danego pojazdu mialy temperature otoczenia (na ten moment sztywno ~15 stopni C) Wymuszenia dokonuje sie poprzez dodanie klucza .TA do wartosci sprzegu pojazdu we wpisie node w pliku .scn
-- dodane urzadzenia kabinowe, definiowane w pliku .mmd:
waterpump_sw: (przelacznik stanu pompy wody, domyslnie obslugiwany przez klawisz W)
waterpumpbreaker_sw: (wylacznik samoczynny pompy wody w szafie NN, domyslnie obslugiwany kombinacja Ctrl + W)
waterheater_sw: (przelacznik stanu podgrzewacza wody, domyslnie obslugiwany kombinacja Shift + W)
waterheaterbreaker_sw: (wylacznik samoczynny podgrzewacza wody w szafie NN, domyslnie obslugiwany kombinacja Shift + Ctrl + W)
watercircuitslink_sw: (zawor laczacy obiegi wody, domyslnie obslugiwany kombinacja Shift + H)
-- dodane wskazniki kabinowe, definiowane w pliku .mmd:
oiltemp: (wskaznik temperatury oleju)
water1temp: (wskaznik temperatury wody w obiegu glownym)
water2temp: (wskaznik temperatury wody w obiegu pomocniczym)
-- dodane kontrolki kabinowe, defniowane w pliku .mmd:
i-motorblowers: (kontrolka pracy wentylatorow motorow trakcyjnych)
i-malfunction: (kontrolka awarii)