A to nie można po prostu uruchamiając taki dźwięk pominąć początku? Tzn. niech od razu włącza się dźwięk chodzącego silnika. Nie wiem, czy to czegoś innego oczywiście nie popsuje, ale mogłoby to być jakieś wyjście. Bo kombinowanie z odległością niewiele da, ja w trakcie jazdy skaczę po całej scenerii sprawdzając zachowanie AI w różnych miejscach.
To jest problematyczne o tyle, ze nie ma w exe w zadnym wlasciwie miejsca rozroznienia czy dane urzadzenie jest wlaczone bo akurat zostalo uruchomione (i tutaj dzwiek rozruchu jest na miejscu) czy jest wlaczone od 'wystarczajaco dawna' by dzwiek rozruchu byl juz zbedny. Stad nie ma za bardzo jak okreslic kiedy dzwiek poczatku powinien zostac pominiety (pomijajac ze nie ma tez opcji sterowania czy dzwiek poczatku wstawic, czy pominac)
Stare exe dzialalo tutaj w ten sposob, ze odgrywalo wszystko dopoki dzwiek nie byl 'recznie' wylaczony, co mialo swoje slabe punkty, jak np sytuacje gdzie po przeskoku z jakiegos miejsca do innego dzwiek pojazdu obecnego w miejscu pierwszym pozostawal niewylaczony, i towarzyszyl kamerze juz caly czas.
Rozwiazenie tego w jakis sensowny sposob bedzie wymagac troche pracy, wiec moze chwile zajac.
edit:
dobra, planowalem na dzis cos innego ale skoro jest zapotrzebowanie ;d
- poprawka, odgrywanie dzwieku wstepu powinno nastepowac w bardziej uzasadnionych sytuacjach