Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Tekstury.

(1/2) > >>

tor424:
Witam, otóż czytałem,szukałem przeglądałem forum i nic za bardzo nie znalazłem co by mi wytłumaczyło szczegółowo jak zacząć te tekstury. Zdjęcia mam. Wiem, że trzeba nałożyć zdjęcia na gotową już teksturę aczkolwiek natknąłem problem a generalnie te retuszowanie barierek i innych elementów, nie wiem jak jest to robione, że nie ma kompletnie śladu po retuszu. Wiem, że narzędzie klonowanie w gimpie ale no zostają ślady a chyba nie robi nikt co kawałek na nowo warstwy nie pobiera aby było wszystko dokładnie bo tak się nawet nie da. Więc pytam jak to robicie, że te tekstury są takie dokładne a po retuszach itp nie ma nawet śladu? Dysponuję zdjęciami boków,czoła wózka itd. Programy jakimi się posługuję to GIMP, Paint(do zmiany wymiarów) oraz DXT1 Bitmap manipulator do przeglądania/otwierania plików .dds i exportowania ich do formatu bmp a w paincie z bmp na jpg/png aby otworzyć w gimpie.

Stele:
1. Gimp otwiera pliki dds natywnie. Bmp również.
2. Nie bazuj na teksturach dds. Pobierz wersję tga. Dds to kompresja stratna i tracisz jakość elementów, których nie zakrywasz potem.
3. Oprócz klonowania (stempelek) masz narzędzie łaty (plasterek). Obu używasz miękkim pędzlem. Łata służy właśnie do drobnych korekt retuszu.

tor424:
GIMP nie chcę otworzyć pliku dds "Otwarcie pliku "D:\MaSzyna_15_04\dynamic\pkp\br285_v1\br285-127.dds" się nie powiodło: Nieznany typ pliku".

Co do tga to skąd pobrać?

Stele:
Nie masz jakiejś antycznej wersji gimpa? Zaczynałem od 2.4 i nigdy problemów z importem dds nie miałem. Nikt też nigdy nie zgłaszał.
Tekstury tga masz w:
-paczce deweloperskiej 15.02
-paczkach deweloperskich w publikacjach
-paczkach różnicowych repozytorium eu07.pl/daily

tor424:
Wersja gimpa 2.8.10 :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod