Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Odświeżone charakterystyki dla SM42

<< < (4/5) > >>

klimczok_mk:
BTW @youBy, co z dizelpackiem, nad którym pracowałeś? Z tego co pamiętam, prace były już mocno zaawansowane.

tmj:
A tak nawiasem mowiac, jak komus chce sie bawic to w kabinie mozna by podpiac hebelki przyciemnienia swiatel pod dimheadlights_sw i pokretlo przelacznika jazdy manewrowej pod maxcurrent_sw (ten drugi przynajmniej na razie, bo docelowo to chyba wiecej sensu mialoby rozdzielenie tych dwoch funkcji na osobne przyciski/skroty)

MichałŁ:
Dla 6Da można spotkać  masy służbowe 70 i 72 tony. w zależności ile maja zbiorników paliwa i balastu. Choć to i tak nie jest konsekwentnie przestrzegane.
SP42 miały SHP.

RooteK:
Co do masy to podejrzewam, że 6Da może być lżejsza także ze względu na lżejszą konstrukcję wózków (podobnie jak w SP42). Dla pierwszych wersji SM42 masa służbowa książkowa to 74 tony. Zrobię korektę.

Edit: Aktualizacja 6da.fiz i 101d.fiz

MichałŁ:
101D i przeważająca większość 6Da maja nowe szafy, więc ruszają z drugiej pozycji. U ciebie wszystko rusza z pierwszej.
Tu też będzie problem natury Exe bo jak na nowej szafie schodzimy z góry na pozycję 1 to prąd silników trakcyjnych nie zanika gwałtownie, tylko pomału wraz z odwzbudeniem PG. Ekipa od C++ mogła by coś tam pokombinować.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod