Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Metro bałtyckie
Miłosz Dorsz:
Jak zmienić wpisy jest opisane na maszynowej wiki. Podpowiem, chodzi o plik scn i dyrektywę atmo.
Malk_18:
To ja lekko obudzę ten wątek i tylko nadmienię, że odkąd EW58 daje się prowadzić, to można kiblowe asynchrony zamienić :)
Świetne wrażenia z prowadzenia tego EW58 właśnie w metrze bałtyckim. Dobre przyspieszenie i zdecydowane, stanowcze hamowanie ED, które właśnie w metrze jest najbardziej porządane.
Miłego dnia życzę.
Maciek Kolejarz:
Zawsze możesz zacząć robić tabor typowy dla metra :-]
matek123:
Podpowiem, że w internecie są rysunki techniczne, które pozwolą na względnie przyzwoite modele zewnętrzne. Wnętrze już bardziej na oko do zrobienia.
pawelek2011:
Dobry Wieczór, lekko odkopię ten wątek i zapytam jak trwają prace nad innymi rzeczami np.: wskaźniki. Jeszcze powiem, że wskaźniki Wm4 (odpowiednik W4 jeśli dobrze mówię) na każdej stacji powinny być przeniesione trochę dalej (tak jak wypada to w Metrze Warszawskim) i dodać słupki lub pasy na ścianach również jako Wm4. Przydało by się też wydłużyć perony do Warszawskich 120 metrów oraz zrobić dłuższe tunele między stacjami. (To tylko propozycja). Gdybym łamał Regulamin proszę o usunięcie.
Dziękuję i Pozdrawiam autora tej świetnej scenerii.
Edit: Też przydało by się zrobić oczywiście dłuższe tory postojowe i zwiększyć ich liczbę żeby pociągi kursowały co najmniej 2-3 minuty, bo 5 minut, to trochę za rzadko jak na metro.
Edit2: Wydłużenie tuneli tyczy się: Muranów-Dw. Główny oraz Pl. Konstytucji-Stare Miasto. Nie namawiam nikogo.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej