Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Metro bałtyckie

<< < (24/33) > >>

Transkei:
Stwierdziłem, że można przebudować stacje na format .t3d, i wstawić wszystkim ich elementom samooświetlenie. Zrobiłem tak na początek ze stacją "Czapkiewicza", godzinę przestawiłem na północ, i uruchomiłem na shaderowym exe. Moim zdaniem:
* Mały minus: Jeżdżenie możliwe tylko w nocy, toteż odpada wyjeżdżanie na powierzchnię. Godzina jest też nietypowa dla szczytu, ale to najmniejszy problem.
* Duży minus: Pociągi na stacjach są czarne. Szyny w sumie też, ale nie jest to aż tak widoczne.
* Ogromny plus: Robi wrażenie! Efekt wydaje się już bliski rzeczywistości.Pytanie, czy da się coś zrobić, żeby pociągi na stacjach nie były takie ciemne?

Stele:
No tak, bo jeszcze pojazd. No to nie ma mowy, by prowizorkami to obejść. Trzeba kodzić model oświetlenia, pozwalający naćpać lamp na stacjach.

ST44-003:
Chwila, a na jakiej zasadzie działają tunele w symku? Każdorazowo jak się wjeżdża i wyjeżdża z tuneli np. na Drawinowie to oświetlenie się zmienia (załącza smuga, przyciemnia otoczenie etc.). Pójdźmy może w tym kierunku?

danniel:
Jest to organizowane wpisem w torach tunnel vis.

Transkei:
Ale tak właśnie jest zrobione od samego początku istnienia tej scenerii. Jakby nie patrzeć, w tunelu na Drawinowie też jest dość jasno.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod