Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Metro bałtyckie
Transkei:
Przedstawiam scenerię dostosowaną do MaSzyny 19.04. Zmiany w porównaniu z ostatnią paczką są niewielkie, ale mimo wszystko:
* Poprawa źle wpisanych wektorów normalnych, co skutkowało niewyświetlaniem niektórych ścian.
* Naprawa scenariusza – był błąd, który blokował pociąg na stacji Nowy Slimsonów.
* Pociągnięta trzecia szyna na prawie całej długości, choć są jeszcze krótkie odcinki bez niej.
* Po dojechaniu do stacji Kolumba i otrzymaniu Ms2, możemy nacisnąć Shift+0. Wyjedziemy wtedy na STP Kamienny Potok (stacja nie w pełni gotowa, ale już coś niecoś na niej jest).
* Wymiana taboru – wszystkie kursy obstawione przez EN57-AKŁ. Ciągle nie jest to samo co prawdziwy pociąg metra, ale jeździ się zdecydowanie lepiej niż zwykłym EN57 – porządny rozruch, łatwo się nauczyć hamować. Polecam się też przejechać jako pasażer.O ile na zwykłym exe z paczki wygląda nawet nieźle, o tyle na shaderowym exe wszystko wygląda po prostu źle. Widzę wprawdzie, że możliwości poprawy są, i że chyba wszystko będzie wyglądać bardzo dobrze, jeżeli do tekstur stworzy się pliki .mat z odniesieniami do shaderów – ale tutaj przydałaby się pomoc, bo nie mam zielonego pojęcia o shaderach.
Link do paczki zamieściłem w pierwszym poście wątku.
Stele:
Co byś chciał, by ten shader robił? Bo bez mata ustawia domyślny, zaczytujący teksturę diffuse, specular z modelu i tyle. Większość maszyny na tym działa i jakoś wygląda.
Transkei:
Po prostu chcę znaleźć jakiś sposób, aby w środku dnia w tunelach było ciemno a na stacjach metra w miarę jasno.
Stele:
A to nic nie wymyślę. Wyłączyć słońce i zaimplementować prawdziwe światła by trzeba. Znaczy może dałoby się jakimiś lightmapami jak w grach 20 lat temu, ale to zbyt skomplikowane.
matek123:
Jedna mała uwaga, ale raczej teraz mało istotna. W tunelu zjazdy/wyjazdy na postojowe odbywają się na przebiegach pociągowych. Tzn na pomarańczowe. Ms2 jest tylko na powietrzu na STP.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej